Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Mensen die dat plaatsen hebben geen verstand van paarden, daarnaast in 99% van de gevallen zijn nou net die mensen de klunzen in de paarden sport...
Ik heb er geen boodschap aan, als ik iemand zie met zo'n onzin ding in een profiel of wat dan ook. Moet je vooral eens op zoek gaan naar foto's van desbetreffende persoon, zie je hetzelfde effect als waar ze zo op tegen zijn.
Ach je hebt klunzen en je hebt klunzen en juist deze mensen zijn de grootste klunzen, die de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.
Wil niet zeggen dat ik de foto's goedkeur of zo, maar vaak zijn het moment opnames of gewoon puur ongelukkige ongelukken. Tsja die gebeuren nu eenmaal, er zijn ook tig mensen die met de auto tegen een boom aan knallen.
gliss schreef:Quir schreef:Mensen die dat plaatsen hebben geen verstand van paarden, daarnaast in 99% van de gevallen zijn nou net die mensen de klunzen in de paarden sport...
Ik heb er geen boodschap aan, als ik iemand zie met zo'n onzin ding in een profiel of wat dan ook. Moet je vooral eens op zoek gaan naar foto's van desbetreffende persoon, zie je hetzelfde effect als waar ze zo op tegen zijn.
Ach je hebt klunzen en je hebt klunzen en juist deze mensen zijn de grootste klunzen, die de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.
Wil niet zeggen dat ik de foto's goedkeur of zo, maar vaak zijn het moment opnames of gewoon puur ongelukkige ongelukken. Tsja die gebeuren nu eenmaal, er zijn ook tig mensen die met de auto tegen een boom aan knallen.
Helemaal mee eens! Toevallig zat ik laatst te twijfelen om iets in die trant te plaatsen in een topic waar heftig/op het randje wordt gediscussieerd. Ik krijg toch sterk de indruk dat degene die daar het hoogste woord hebben, er zelf weinig van bakken.
Muppett schreef:Mooie collage, die mag wat mij betreft wel uitgebreid wordenKen zoveel mensen die alles voor hun paard over hebben, keurig rijden en lol hebben met hun knol. Daar mag ook wel eens aandacht voor zijn ipv die azijnpisserij.
saskiakefie schreef:. Ik zou blij zijn als die hele wedstrijdsport afgeschaft zou worden, want mensen doen het allemaal om geld of om zich te bewijzen en dan wil je niet verliezen.
saskiakefie schreef:Ik heb lekker wel zo'n collage in m'n profiel![]()
![]()
Je bent zelf ook krom bezig als je dan beweert dat iemand die dat heeft geen verstand van paarden heeft.
Paardensport in wedstrijden daar gaat gewoon veel fout in, paarden gaan er ten koste van. Ik zou blij zijn als die hele wedstrijdsport afgeschaft zou worden, want mensen doen het allemaal om geld of om zich te bewijzen en dan wil je niet verliezen.
saskiakefie schreef:Waarom doe je wedstrijden? Alleen voor de lol? Is het ook leuk om te verliezen? Wát is er precies leuk aan?