Kan ontzettend genieten van het rijden, en als het dan ook nog eens fijn voelt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:Vriendin van mij zit ook altijd met een dikke grijns op haar paard. Is nog een puppy.. ik vind het zo leuk.. dan is ze bezig met hem net een beetje meer laten dalen of net een beetje meer op het achterbeen.. helemaal vanuit ontspanning.. en als hij dan een kauw geeft of een keer omspringt in galop hoor je "hihihihihi ja dat doet au he paardje"
S_en_Z schreef:En dat reed meerdere paarden van niets tot ZZ en reed een aantal paarden van Inter tot GP niveau.
Op andere films van proefjes (waar ik opeens verbazingwekkend stil ben met mijn handen) zie je wel dat hij "duikerig" loopt als je er oog voor hebt.. maar je zou niet zeggen dat hij zwaar is.
Dit op de film is gewoon dikke protest omdat hij hartstikke scheef was, ik tegenstrijdige hulpen geef omdat ik geen idee heb wat ik aan het doen ben en omdat ik hem de hele tijd aan zijn pluk zit te koppen. Hij schraapte 3x zijn hoofd op een haar na net niet open aan de bakmuur.
Linksom doet hij iets dat enigzins op travers lijkt. Rechtsom weigerde hij travers te lopen. In die les sprong hij zelfs een paar keer met 4 benen de lucht in toen zij schreeuwde dat ik hem moest blijven doormeppen net zolang tot hij vooruit ging. Dat stuk is met de jaren helaas overschreven met andere films..
S_en_Z schreef:Pizzazz dat paardje is er niet meer. Heb hem 11 jaar gehad uiteindelijk. Ik ben mezelf aan het omscholen (inmiddels wel met fijne instructie) vanaf mijn 18e/19e.. dus al zo'n 6 a 7 jaar.. en pas afgelopen 3 jaar kan ik rijden zonder frustratie te krijgen als iets niet lukt.
Pizzazz schreef:Maar jij bent zelf natuurlijk ook heel positief veranderd
golddigger08 schreef:wat een verschil..!! met filmpje 1 en filmpje 2.
ik heb nu 2 x les gehad van mijn nieuwe instructrice..
omdat ik niet echt een heel makkelijk paard heb en er heel snel tussenuit piept wil zij dat ik hem iets strakker pak. Ik en hij zijn dat nog niet echt gewend omdat ik van mijn oude instructeur altijd lekker " losjes" moest zijn..
ik heb dus een soort dilemma:
als ik hem strakker pak dan kan k over een jaar gaan bodybuilden.. maar als ik hem losser laat dan loopt hij erg makkelijk op de voorhand. en ik zou toch graag willen starten van de zomer..
golddigger08 schreef:wat een verschil..!! met filmpje 1 en filmpje 2.
ik heb nu 2 x les gehad van mijn nieuwe instructrice..
omdat ik niet echt een heel makkelijk paard heb en er heel snel tussenuit piept wil zij dat ik hem iets strakker pak. Ik en hij zijn dat nog niet echt gewend omdat ik van mijn oude instructeur altijd lekker " losjes" moest zijn..
ik heb dus een soort dilemma:
als ik hem strakker pak dan kan k over een jaar gaan bodybuilden.. maar als ik hem losser laat dan loopt hij erg makkelijk op de voorhand. en ik zou toch graag willen starten van de zomer..