Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als dat niet zo is kijk ik het filmpje wel een andere keer af, heb nu geen tijdKlimop schreef:@_lautje_, ik heb net de eerste paard minuten van jou filmpje gekeken en ik zie een heel ander paard dan jij in deze omschrijving zet... misschien komt dat omdat hij volledig overdonderd is (dat is ook één van de dingen waarom deze manier me niet aanstaat), maar hij probeert niet eens te vluchten bij het opstappen en doet niks raars (qua bokken oid) als er één of andere randdebiel achteraan rent om 'm op te jutten.. vind 'm eigenlijk verschrikkelijk braaf overkomen, als je ziet wat ie allemaal te verduren krijgt..als dat niet zo is kijk ik het filmpje wel een andere keer af, heb nu geen tijd
Overigens zou het inderdaad goed kunnen dat het paard nu super ohz loopt, maar toch ben ik van mening dat het paard ook op een andere, minder chaotische manier mee gestart kon zijn...
Dit kan idd net zo'n/een nog ergere panieksituatie veroorzaken.

Kunnen ze er beter gelijk aan wennen dat het een beetje hobbelt boven de rug.
Als een paard echt ervandoor wil gaat ie wel... dan houdt een mens met een longeerlijntje hem echt niet tegen 
ennogeenrondjeennogeenrondjeennogeenrondje.