Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amyyy schreef:Ik heb een schriftje, en na elke les wordt daar in gezet wat we hebben gedaan, waar ik op moet letten de komende week, wat juist wel goed ging etc. Meestal weet ik heel veel dingen niet meer die we tijdens de les hebben gedaan, en dan lees ik even in het schriftje en dan weet ik het weer:)
MarimaCarona schreef:ik heb sinds kort les met mijn jonkie en schrijf na elke les even de belangrijkste punten in een agenda, kun je het even na lezen en weer een oplossing bedenken als je ergens tegen aan loopt.

) een trainingsdagboek bij te houden zodat ik nog eens terug kan lezen waar ik aan gewerkt heb. Erg fijn! NadineBlabla schreef:ik neem s'avonds in bed mijn les nog altijd goed door
, een stuk veiliger dan op de fiets...Ik zat na de les altijd nog zo met mijn hoofd bij wat we gedaan hadden dat ik vaak ineens weer thuis was, had ik volledig op de automatische piloot gefietst, ook bij een paar pittige kruisingen
. Dus ja, ik denk ook altijd wel na over wat ik geleerd heb, neem na een les, zelfs bij gewoon rijden, altijd wat ik gedaan heb in mijn hoofd nog even door, en bedenk dan wat goed ging en waar nog knelpunten zitten en hoe ik die kan oplossen.
. Alleen al om je vorderingen bij te houden zodat je geen humeurige lesgevers hebt als je weer eens verzucht dat je het ook gewoon nooit zult leren (en dan niet ten nadele van lesgever, die was hartstikke goed, ik vond mijzelf gewoon een kneus) maar dat dan blijkt dat je je druk maakt om dingen waar je een maand daarvoor nog niet eens aan durfde te denken.