Online les van Anky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abacab

Re: Online les van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:40

Ik hoor er ook nooit wat over en ik ken toch genoeg mensen die best enthiousiast zijn over Anky en Sjef.
Ik denk dat hun on-line lessen veel te duur zijn. Een amateur kan voor €50,- p.u. een heel goede trainer vinden. Een prof geeft misschien iets meer uit en heeft voor €75,- een uur lang les van een grote naam. €27,50 voor 5 minuutjes aandacht is je reinste Money-Making. Als je zulke tarieven wilt en kunt betalen kun je bij iedereen komen trainen.
Maar misschien dat het wel een gat in de markt is voor Amerikanen of Russen die in hun eigen land geen fatsoenlijke trainer kunnen vinden en altijd mensen uit Europa moeten halen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:46

Nee niet de nieuwste, kijk even op de site van het educationcenter en dan bij recensies.

Ilverette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:30

Ik lees even mee, lijkt me leuk om een ervaring te lezen.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 14:06

Ah ja ik heb het gevonden; dank je wel! Ik zal het eens even goed gaan lezen.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 14:07

Oja, wat ik nog even wilde zeggen. Het is voor de ruiter dan misschien wel duur (5 minuten voor 27,50), maar Anky is er natuurlijk wel iets meer tijd aan kwijt dan alleen het bekijken van de video. Maarja... die tijd die zij er daarnaast aan kwijt heb je als ruiter natuurlijk niks aan.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:31

connepon85 schreef:
Ik was laatst bij een lezing + rondleiding van Anky, maar ik vond haar echt ontzettend leuk. Ik had niet verwacht dat ze zo open zou zijn. Ik kreeg echt het idee dat je de echte Anky zag. Wat dat betreft verbaast het me wel dat je vaker hoort dat mensen niet echt 'Anky-minded' zijn of zal dat alleen gaan om de manier van rijden? (al is ze wel 3-voudig Olympisch kampioene..)

@Turdus; hoe gaat dat met Parelli?

Dat komt in mijn geval omdat ik weinig ruiters ken die in haar stijl (van rijden) passen, recreatieruiters, bitloze ruiters, Westernruiters en academische ruiters, enz.
Als ik naar mijzelf kijk: ik heb veel respect voor wat zij bereikt heeft en ook weet te behouden door hard te werken. :) (Maar daar houd het ook wel op, het past niet bij mij...)
Maar goed, dat over het Anky-minded zijn.

Parelli (natural horsemanship) heeft Levels, vergelijk het met een soort 'diploma's'. Om je diploma te halen, of gewoon om feedback te krijgen (zit je al op het niveau om je diploma te kunnen halen, zit je sowieso op de goede weg, enz.) kun je een filmpje opsturen. Dat wordt bekeken en van commentaar voorzien weer teruggestuurd. Dat werkt dus wel. :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 14:34

Dat klinkt wel grappig; ik had daar nog nooit van gehoord. Maar nu weet ik ook weinig van parelli en zulke dingen af (ik ben een echte dressuurprikker.. ik geloof dat ze dat zo noemen! :))

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:39

Ik kan me voorstellen dat je het niet kent, maar zo een opzet kan dus wel werken. :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 14:41

Zeg turdus, aangezien jij moderator bent heb je vast wel contact met Bart. Ik ga misschien een banner plaatsen en heb die naar hem opgestuurd. Kun je hem niet even een "porretje" geven om te reageren? Ik moet even weten hoeveel het precies kost. Kan dat ding vandaag nog online staan (hoop ik).

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:08

TurdusMerula schreef:
Parelli (natural horsemanship) heeft Levels, vergelijk het met een soort 'diploma's'. Om je diploma te halen, of gewoon om feedback te krijgen (zit je al op het niveau om je diploma te kunnen halen, zit je sowieso op de goede weg, enz.) kun je een filmpje opsturen. Dat wordt bekeken en van commentaar voorzien weer teruggestuurd. Dat werkt dus wel. :)

zijn daar ook kosten aan verbonden en hoe hoog zijn die dan?