Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb mijn mening en daar kom ik voor uit, dat het niet past en dat de krengen er dan keihard met elkaar over heen gaan, doet mij niets
Mijn mening en ik durf hem te geven, krijg dan PBtjes van bokkers die het met mij eens zijn, maar durven het niet te posten en dat is pas hekel..
" "Jezus wat een gezeik altjd weer" "Ja ik rij zo omdat ik dat zo nu eenmaal geleerd heb en ik wil er geen commentaar op punt!", dan vraag je ook om scherpe kritieken.
) Ik rijd met een spoor, soms met een zweep en als het nodig is dan rijd ik ook wel eens met een slof. En die durf ik gerust wel een te gebruiken als het nodig is. En als een ander dat dan zielig vindt, jammer dan, zal mij een zorg zijn. Ik weet dat ik op het moment de juiste mensen om mij heen heb, die weten wat ze doen, die mij goed begeleiden dus ik ga op hun mening af. Niet op die van de bokkers die denken dat ze alles weten.

Dan snap ik toch niet waarom dit nodig is? MagicDay schreef:Dus nu vraag ik me af, is iedereen opeens zo begaan met de paarden, of doen jullie net alsof je aan grondwerk e.d doen??
Abacab schreef:Het is via een forum best moeilijk om alle reacties op waarde te schatten. Soms is de input nuttig en leerzaam maar veel te vaak zijn uitlatingen gebaseerd op onkunde en onwetendheid, eeuwenoude vooroordelen en onderbuikgevoelens. Dan is het best lastig om hier waardevolle info te filteren.
Argumenten als, een slofteugel is slecht en zielig daar kun je niet altijd wat mee maar als iemand dat goed kan beargumenteren dan pas is het nuttig.
_brunette schreef:Ik denk dat dat juist een probleem is voor veel mensen. Er niks van aan trekken. Als ik persoonlijk spreek, dan trek ik me toch van heel veel dingen wel wat aan. Ook al probeer ik me voor te nemen om dat niet te doen.