Bij ons is zaterdag bijv het drukste, en dan heb je best kans dat er een populaire, zeer brave pony zo 3 uurtjes weg stiefeld hoor. Krijgen ze niks van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind het nogal zelfingenomen klinken eerlijk gezegd
dat is me enige advies
) dwalen behoorlijk af naar persoonlijke relaties en manegepaarden, terwijl dat hier niet over ging 
MiSsY_Me schreef:cl3riss3l schreef:buitenrit vind ik in princiepe wel kunnen, want ik ga er van uit dat een paard daar van geniet. maar dat is ook leuk werk !
ik zal zeggen ga lekker aan de slag met je verzorg paard, doe veel afwisseling en heb er beiden veel plezier in !
bedankt
Bramasole schreef:Ts. er is niets mis met de manier waarop je over het rijden van de eigenaresse spreekt, daarmee maak je gewoon duidelijk dat er verschil kan zitten tussen rijden en trainen.
Verder zou ik het persoonlijk niet zo snel doen. Ik vind 1 maal per dag voldoende, ook om het paard genoeg rust tussen de oren te geven. Als je er wel mee wil beginnen, bouw het dan langzaam op, en kijk gewoon hoe het paard reageert.

). stef schreef:Ik zeg niet achter elkaar, en ik zeg ook niet elke dag.
Bij ons is zaterdag bijv het drukste, en dan heb je best kans dat er een populaire, zeer brave pony zo 3 uurtjes weg stiefeld hoor. Krijgen ze niks van