tteettt schreef:In sport en dit geval paardensport is het begin gewoon durven leren, en ik kan het weten hoor echt waar! Toen wij 7 jaar geleden begonnen met wedstrijden was ik echt zo groen als gras, en nog steeds vindt ik niet dat ik er verstand van heb! Heb alleen wel heel veel ervaring op gedaan de afgelopen jaren, juist omdat ik altijd open stond voor mening van anderen, en dat heb ik nog steeds.
tuurlijk, en alle begin is moeilijk, maar zolang je openstaat voor verbetering komt het wel goed
tteettt schreef:Maar wat ik vaak zie is dat men het wel heel normaal vindt om te constateren wat anderen fout doen, maar het maar lastig vinden om zelf beoordeelt te worden.
maar is t niet makkelijker om met je vingertje te wijzen zonder naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken?
tteettt schreef:Wat ik dan overigens wel weer raar vindt als je ervoor kiest om een Jury sport te doen. Ja ik bedoel je kan moeilijk voor de proef de Jury een briefje overhandigen met aanwijzingen waar ze wel en niet op mogen letten toch?
Haha, helemaal mee eens. Wel een goeie trouwens
'mijn paard wordt strak bij die plant in de hoek, even oogje dicht tijdens m'n middendraf'