Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rivaldo schreef:Ik zeg niet dat zij niet mee mag doen aan topsport.
Ik geef haar groot recht, zou zonde zijn van iemand met talent.
Wie ben ik om daar over te beslissen.
Maar zou het niet eerlijker zijn als de ruiters met ernstig overgewicht afvallen?
Maar zou het niet eerlijker zijn als de ruiters met ernstig overgewicht afvallen?

nikilover schreef:Rivaldo schreef:Ik zeg niet dat zij niet mee mag doen aan topsport.
omdat jij dat wilt?

Rivaldo schreef:Omdat het eerlijker voor het paard is
Als iemand z'n paard in een stand heeft staan, wat een totaaaaal ander voorbeeld is, dan wil jij toch ook liever dat dit anders gaat ondanks dat het niet je eigen paard is?

Hhilde schreef:Danique_G schreef:Kom jongens hij doet zijn best, ga er gewoon serieus op in. Hij kon het wellicht iets subtieler brengen maar de beste jongen is pas 15 en bedoelt het volgensmij allemaal goed.
Ohja joh. Op de eerste pagina gaven er al mensen aan gekwetst te zijn en meneer stampt vrolijk door, hoor.
Rivaldo schreef:Vjestagirl schreef:Vertel maar: wat heb jij gestudeerd waarmee je dit zo goed kunt beoordelen?
Ik heb persoonlijk genoeg ervaring in de paarden om wel het een en ander te herkennen.
Veseosunce schreef:Om er even serieus op in te gaan. Ik heb overgewicht, door medicatie gebruik. Hierdoor rijd ik niet zo intensief meer paard en niet omdat ik het niet meer kan maar omdat ik het mijn paardje van 22 niet aan wil doen die al artrose heeft. Hij zou het makkelijk aankunnen als ie gezond was. Ik geniet van het paard rijden en het doet me pijn als iemand een opmerking maakt over dat ie het er niet uit vind zien als iemand die dik is op een paard zit en al het vet ziet rond lubberen.
upendo schreef:Dat de TS 15 is heeft niks, maar dan ook niks te maken met het wel of niet serieus ingaan op zijn posts.
Hij weet dat hij mensen kwetst, dat werd vanaf pagina 1 al aangegeven..
Hij gaat ermee door, wees dan een man en sta open voor de wind die je van voren krijgt.