Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TanteSabien schreef:Kan me geen donder schelen of hier al 1000 topics over zijn.
Het misbruik van de spoor hangt me gewoon enorm de keel uit.
Maar ohhhhh wat is iedereen die z'n paard "voor de stoer" met sporen vooruit trapt wijs met z'n knolletje.
Achterbaks gedoe. Blergh!!!
En ik weet dat het wél vriendelijk kan, ook mét spoortje en zo hoort het!!!
Ik val hier niemand persoonlijk aan dus voel je niet aangevallen (of juist wel als je zo'n ruiter bent).
Iedereen over 1 kam scheren. eenitraM schreef:TanteSabien schreef:Kan me geen donder schelen of hier al 1000 topics over zijn.
Het misbruik van de spoor hangt me gewoon enorm de keel uit.
Maar ohhhhh wat is iedereen die z'n paard "voor de stoer" met sporen vooruit trapt wijs met z'n knolletje.
Achterbaks gedoe. Blergh!!!
En ik weet dat het wél vriendelijk kan, ook mét spoortje en zo hoort het!!!
Ik val hier niemand persoonlijk aan dus voel je niet aangevallen (of juist wel als je zo'n ruiter bent).
Nee, jij bent lekker bezigIedereen over 1 kam scheren.
eenitraM schreef:Leg uit?!Schat, je praat jezelf het graf in
druppeltje schreef:Dus in welk geval is het wel geoorloofd volgens jou? Als je naar recreatieruiters kijkt dan hè...
. Sowieso ken ik maar weinig mensen die voor de stoer met een spoortje rijden, maar dat is misschien meer mijn omgeving. Ik zie wel vaak genoeg mensen met de meest scherpe bitten buitenrijden, en dan zonder cap. Daar kan ik ook met mijn hoofd niet bij, maar daar gaat dit topic niet over gelukkig
. eenitraM schreef:Staat in de openingspost.
Eerst zeg je
Is de paardvriendelijke recreatieve paardensport dan weg?
Is het zo dat de nieuwe generatie ruiters/amazones geen respect meer voor de pony word bijgebracht?
En dan geef je aan niemand over 1 kam te scheren.
TanteSabien schreef:BertBaley schreef:Hier ook iemand die sporen gebruikt en geen Z rijdt........ Iets mis mee? Nee hoor, mits je ze goed gebruikt.
En nee naar buiten gebruik ik ze niet, en met het toekomstige springen (denk ik) ook niet.
Juist.Dat is nou precies waar het om draait en dat gebeurd helaas veel te weinig.