svdijk86 schreef:Dan is dus iedereen op bokt het met me eens?
Dus iedereen zit hier correct en zijn paard loopt op 4 benen? (als ik op HAW kijkt kan ik weinig
van zulke topics vinden namelijk terwijl ze wel vinden dat hun paard fijn loopt.
Waar blijven die mensen dan?
En wat als deze mensen hier gaan reageren? Ga jij ze dan, zoals je zelf zegt, door middel van positieve feedback proberen te verbeteren? Ik geloof dat dat via foto's sowieso een kansloze bedoeling is. Dan daarbij heb jij, aldus je eigen post,op het moment zo'n voorbeeld paard en is jouw houding en zit zoals die uit het boekje, dat daar maar weinig mensen aan kunnen tippen. Ik zou jou wel eens in de ring willen hebben, dat moet dan haast wel resulteren in 75% of meer.
Wat ik hiermee wil zeggen: je posts komen op mij niet over als een weerspiegeling van de realiteit. Je geeft aan dat je paard opeens als een zonnetje loopt wanneer je je beugel een half gat verlengt. Het contrast is dan wel erg groot ( i m o overdreven) waardoor ik me afvraag of je dan andere dingen (rijtechnisch) niet hebt veranderd na het verstellen van je beugelriem.
Natuurlijk moet een ruiter in evenwicht en onafhankelijk kunnen zitten maar de manier hoe jij het nu beschrijft is voor 98% onhaalbaar. Die 2% die dat wel kan, dat zijn gewoonweg echte talentvolle ruiters. Mocht jij tot deze categorie behoren, dan wil lk je van harte feliciteren en verder alle geluk in de toekomst wensten met jouw paardensportcarriere....
. Nu heb ik al jaren veel rugpijn, zoveel dat ze me ooit in een revalidatiekliniek wilden opbergen. Ik slik veel pijnstillers e.d. en de kraker zegt precies hetzelfde als mijn instructrice
) om recht te zitten. Ik moet dus eerst mezelf rechtrichten, mijn paard heeft meer talent dan ik