Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Professor schreef:happy atleet zijn alle paarden niet die Hyperflexie training achter zich hebben.
Professor schreef:En John Swaab is voor iemand die altijd met de wind meewaait, en als ruiter aardig was om te zien, maar in zijn glans tijd kant en klaar paarden kocht, die net niet goed genoeg waren voor de top daar werd hij dan opgezet.
.
murphy102 schreef:Tuurlijk Jasmijn, want jij voelt je nu zéér waarschijnlijk aangevallen op jóúw trainingsmethode.
Het is prima hoor, dat jij Spektakelrijder bent, dat mag tegenwoordig..., alhoewel de roep om "terug naar de basis en het Skala" steeds groter wordt!De tijd zal het leren waar we zullen eindigen...
murphy102 schreef:Het is prima hoor, dat jij Spektakelrijder bent, dat mag tegenwoordig...,
murphy102 schreef:De tijd zal het leren waar we zullen eindigen...
murphy102 schreef:Door wie wordt jij gestuurd...?
Electra63 schreef:Mijn dochter had laatst clinic van Adelinde, er kwam geen dwang aan te pas. Alles wordt voorwaarts opgelost en ze laat je nadenken over iedere hulp die je geeft. Ik vond het een prima les, als ik de mogelijkheid had, mochten ze van mij iedere .
sporter schreef:Electra63 schreef:Haha, maar SJ heeft net zo'n grote waffel als jij.
On-topic:
Mijn dochter had laatst clinic van Adelinde, er kwam geen dwang aan te pas. Alles wordt voorwaarts opgelost en ze laat je nadenken over iedere hulp die je geeft. Ik vond het een prima les, als ik de mogelijkheid had, mochten ze van mij iedere week wel les van haar.
Hahahaha dan heb je SJ nog niet persoonlijk mee gemaakt of alleen in een goede bui![]()
Jij vind je verhaal over Adelinde ontoppic?
kamsel schreef:Janine, voor mij zegt dat meer dan al het geneuzel van mensen die zelf niets anders kunnen dan afgeven op een methode die ze niet eens kúnnen gebruiken omdat ze technisch niet de benodigde vaardigheden bezitten.
Ik bezit ze ook niet, maar dat terzijde.
Ts, SJ heeft geen van alle uitgevonden, het is een al veel oudere manier van paarden trainen, ik weet dat er vroeger een Duitse springruiter, tegenwoordig zeer succesvol zakenman, was die ook zo reed.
Hyperflexie en rollkur wordt door de FEI als identiek aangemerkt en verschilt volgens dezelfde FEI van LDR door het gebruik van brute kracht.
Natuurlijk is eea met een korreltje zout te nemen en is de scheidslijn ragfijn.
kamsel schreef:Janine, voor mij zegt dat meer dan al het geneuzel van mensen die zelf niets anders kunnen dan afgeven op een methode die ze niet eens kúnnen gebruiken omdat ze technisch niet de benodigde vaardigheden bezitten.
Ts, SJ heeft geen van alle uitgevonden, het is een al veel oudere manier van paarden trainen, ik weet dat er vroeger een Duitse springruiter, tegenwoordig zeer succesvol zakenman, was die ook zo reed.
Hyperflexie en rollkur wordt door de FEI als identiek aangemerkt en verschilt volgens dezelfde FEI van LDR door het gebruik van brute kracht.