KoudbloedKim schreef:zodiacje schreef:Ze is 23..En wat vinden je ouders van je idee?
*proest! Dat zag ik niet aankomen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lous schreef:1 falabella kost ongeveer 10.000 euro. Ben benieuwd of je dat hebt trouwens.
Maar goed als je een weide hebt, of een groot afgezet grasland met schuilstal moet et verder geen probleem zijn.
Maar goed wij weten niet waar ze moeten komen, en kunnen er dus ook verder niet veel over zeggen. Wat is de totale oppervlakte?

naamvergeten schreef:Dan heb ik ze niet dicht bij me, en dat lijkt me nou gewoon heel fijn.
Seltje schreef:naamvergeten schreef:Dan heb ik ze niet dicht bij me, en dat lijkt me nou gewoon heel fijn.
Ik begrijp je direct, daarom heb ik ze ook aan huis.
Contacteer de gemeente, vraag eventjes bij je buren, en dan gewoon doen (denk er wel aan dat zo'n kleintjes graag ontsnappen, dus maak echt een stevige omheining)
en stevige schutting is net geplaatst naamvergeten schreef:BEDANKT!! Iemand die me begrijpt, buren heb ik al mee gepraat, die vinden het super als ik het zou doen, buurmeisje (10) vroeg al of ze dan een keer mag poetsenen stevige schutting is net geplaatst
MLoeser schreef:Als je vraagt of je een pony in een woonwijk kan zetten is het antwoord sowieso nee. Als je in een buitenwijk woont zal je eerst moeten informeren bij de gemeente.
Hoe groot is voor jou heel groot? En denk je er ook bij na dat gazon gras niet de beste weisoort is voor paarden? En dat je een paard eigenlijk nooit alleen moet zetten, tenzij je graag de dierlijke equivalent van een depressie wilt uitlokken?