Leorah schreef:Ik weet dus dat dat niet zo hoeft te zijn. Waar staat dat beschreven dan? Heb je een linkje?
Dat is gewoon anatomie
Is niet gezegd dat sommige paarden daar niet enorm goed mee kunnen functioneren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sizzle schreef:Ik ben het met Setteke eens
Als je nou echt een kneiter goed paard hebt dat ook niet extreem kwalijk nemend is zou je misschien zelfs zonder het paard direct schade aan te doen die 7 minuten nog wel een oprichting kunnen afdwingen. Of je dat wilt is een andere vraag.
. De andere optie is thuis blijven (trainen)!

Leorah schreef:Professor, misschien moet je de openingstopic nog eens goed doorlezen. Ik heb het over een paard dat in constante en ontspannen aanleuning achter de loodlijn loopt, dus niet over doorhangende teugels, waarbij geen sprake kan zijn van contact of aanleuning?
Leorah schreef:En je bent zo bezig met het feit dat het "moet" vanwege reglementen. Ik wil juist mijn twijfels bij de reglementen zetten, omdat ik vind dat men er niet elk paard recht mee doet. Reglementen kunnen ook aangepast worden dus daar moet je je niet zo blind op staren denk ik.
__PSM__ schreef:
ZOiets... vorig jaar op B-L1 niveau

__PSM__ schreef:Ik vind dit een heeel leerzaam topic, en wil hier best een foto plaatsen van mijzelf met mijnp aard vorig jaar, wat is zoals TS het bedoeltmaar dan wil ik neit helemaal de grond in getrapt worden
Professor schreef:Wat moet men met zo´n foto????????
Nog even en het paard doet een koprol.
Lekker respectloos __PSM__ schreef:Maar bovenstaande onderste 2 plaatjes, is het paard daar niet gewoon verder ind e beweging?
Proffessor, bedankt voor de uitleg, wat ik wel raar vind is dat je dan bijna geen paarden tegen komt die op die manier gereden wordt, op B en L1 niveau... en als je ze ziet, dan staat daar negen van de tien keer dat het paard uit elkaar valt... hoe ziet u dit dan..