ponyzotje schreef:Ah dat noemt u duwen, ik kan u gerust zeggen dat duwen met de zit behoorlijk lastig is om vol te houden, daarom is de volgende fase ook een bovenbeenhulp. Ik dacht dat u doelde op duwen met het been.
Zo langzamerhand haalt u veel door elkaar, met het been (kuit) heet het druk.
ponyzotje schreef:Dan moet ik toch een bijzonder paard hebben of moet ik een bijzondere ruiter zijn dat ik helemaal niet lang hoef te wachten op een reactie op dat duwen. En toch heb en ben ik dat niet.....?
Nee u bent een doe het zelfver dat is een groot verschil.
ponyzotje schreef:Professor, ik weet nog steeds niet waar u leest dat ik een levade kan uitvoeren

Dus u leest beide verkeerd, en dat heb ik hierboven al uitgelegd. Helaas doet u, in tegenstelling tot mezelf, u naam geen eer aan

!
U beticht mij en Moll op verkeerd lezen, helaas heb ik nog niets over uw kunnen of niet kunnen van een Levade geschreven, ben daar niet op in gegaan aangezien men toch al bemerkt dat u daar met uw opvattingen deze mooie oefening niet kunt uitvoeren.
ponyzotje schreef:Professor, voor mij bent u iemand die de grote klassieke ruiters niet naar waarde schat. Als u die foto niet kan appreciëren en die van andere grote klassieke ruiters ook niet, dan heeft het geen zin om over klassieke rijkunst te discussiëren, helaas. Eigenlijk zag ik er ook een sta-moment van de passage in, maar dat hoeft inderdaad niet zo te zijn.
Ten eerste waardeer ik de Grootmeesters der Klassieke Kunst, niet de charletans.
En de eerste foto is Piaffe die nog lang niet klassiek genoemd mag worden.
Kent u de grootmeester überhaubt???
Zo ja welke kent u dan bij naam?