Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neskolay schreef:Een mooie combinatie noem ik een combinatie die een klik hebben, die een goede band hebben en waar die hechte band ook echt vanaf straalt zowel ohz als in omgang.
Dat vind ik 100 keer mooier dan een chique hoog geklasseerd paard met nette amazone die alle knopjes kennen en uitvoeren.
marieh schreef:Al mensen zoiets zeggen, doen ze dat bewust met als doel iemand te kwetsen. Waarom zeg je anders zoiets, ze zullen zich wel heel veel beter gevoeld hebben... Vond de foto's er trouwens goed uitzien!
Tigra_ schreef:Maar ik heb ook weleens iets dat ik denk er klopt iets niet of het past niet maar dat je het niet onder woorden kan brengen wat er nu niet klopt.
Het is eigelijk net zoiets als dat de ene van KWPN'ers houdt en een ander van Fjorden, kwestie van smaak.
Neskolay schreef:Een mooie combinatie noem ik een combinatie die een klik hebben, die een goede band hebben en waar die hechte band ook echt vanaf straalt zowel ohz als in omgang.
Dat vind ik 100 keer mooier dan een chique hoog geklasseerd paard met nette amazone die alle knopjes kennen en uitvoeren.

Overigens vind ik daar ook uitzonderingen. Wel eens een wat steviger vrouwtje op een bloedkikker van een Arabier zien rijden die compleet over de rooie ging en daar wist zij fantastisch mee om te gaan.
hopelijk kunnen de hondjes het een beetje vinden met elkaar
als jij plezier hebt wat is het probleem dan?