Is dit normaal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:21

Annemeik schreef:
Wat een onzin... jeetje, leer gewoon zitten. Beestje huppelt even en ze ligt er af. En dan zo straffen, met lach op haar gezicht. Ik zou hetzelfde bij haar doen...

mee eens. ze vliegt er bij een minibokje al af en inderdaad met een lach die zweep aanpakken en er even op los timmeren.. jammer :n

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:22

Ik kan er ook niet echt heel boos om worden.
Maar het slaat nergens op.
Ze straft te laat, het paard weet niet waarvoor ze straft.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:23

Gespeeld of niet; wat een idi*ten dat ze dit filmen en op youtube zetten zeg! :n ;(

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:24

Ja, heb je YouTube weleens wat uitgebreider bekeken? Dat zijn veelal idioten denk ik weleens.
Dan kun je beter het filmpje van Ross en zijn pony Ed kijken, dat is pas leuk! http://www.youtube.com/watch?v=aUaP0t5IUnM
Laatst bijgewerkt door Vala op 06-09-10 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Re: Is dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:24

pfff dat paard doet helemaal niks geks, misschien kan ze beter gaan dammen :D

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:27

Ik vind het een beetje raar. Ze straf hem echt voor bijna niks. Als mijn paard me der afgooit moet ik altijd lachen. Als ik er naast lig is het mijn schuld, niet de zijne.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:31

Pikeur schreef:
Vala schreef:
Volgens mij is het filmpje hartstikke nep en gespeeld hoor, ze laat zich expres vallen en als je goed kijkt slaat ze hem amper raak.

Je ziet toch aan het paard dat het wel effect heeft, er is trouwens ook een ander filmpje van haar, daar doet ze ook al zo raar.

Gefeliciteerd btw :)

Volgens mij raakt ze hem ook niet, en is het inderdaad ook nep. Ze houdt haar teugels te strak, en geeft been met der sporen, waardoor het paard bokt uit protest. Als mijn paard een zweep ziet istie ook weg, of als een ander zijn paard een goede klap geeft. Is dat dan ook fout ;) ? Toch vind ik het fout dat ze met de angst van het dier lol heeft, mocht ze er ooit buiten af donderen zal paardlief wss weg zijn.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:31

Kijk naar de andere filmpjes die er bij staan, een vet grote man op een kleine pony, da vind ik pas cru :(

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:39

roxxxiejjj schreef:
Volgens mij raakt ze hem ook niet, en is het inderdaad ook nep. Ze houdt haar teugels te strak, en geeft been met der sporen, waardoor het paard bokt uit protest. Als mijn paard een zweep ziet istie ook weg, of als een ander zijn paard een goede klap geeft. Is dat dan ook fout ;) ? Toch vind ik het fout dat ze met de angst van het dier lol heeft, mocht ze er ooit buiten af donderen zal paardlief wss weg zijn.

Mijn paard wordt daar ook bang van alleen dat heeft hier niet zo veel mee te maken. Het geestelijke effect op dit filmpje blijft, of ze nou raak slaat of niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:39

Ik vind niet dat dit onder dierenmishandeling valt..
Het is niet slim nee, om dit te doen en het paard zal hier alleen maar vervelender door worden, maar ik denk dat dit meer onkunde is van dat meisje en dat het paard hier geen greintje pijn aan overhoudt.
Ik pak mijn paard ook weleens aan (als dat echt nodig is) en dat gaat echt wel wat harder dan wat dit meisje doet.
Trouwens ook op een hele andere manier, want die Haflinger wordt hier echt niet beter handelbaar van.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:41

KoudbloedKim schreef:
maar ik denk dat dit meer onkunde is

Euh volgens mij is dat dus ook het punt waar iedereen over struikelt, niet het feit dat ie klappen krijgt

Ik vind een paard slaan wat juist netjes stil staat en dus goed gedrag vertoont overigens zeker wel onder geestelijke mishandeling vallen.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:42

Oh... als dit de nieuwe manier van straffen is straf ik nooit meer.
Ik zou niet door filmen maar de zweep pakken en haar ff flink een klap op d'r achterwerk geven := doet ze het nooit meer.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:44

Ze slaat hem tegen ze hoofd! :O

En heel vaak ook. Ze pakte die zweep met een lach aan. Wat een misselijkmakend mens zeg! En nog express filmen ook! Bah wat een rotmensen zijn er toch op de wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:50

Pikeur schreef:
[naam] schreef:
maar ik denk dat dit meer onkunde is

Euh volgens mij is dat dus ook het punt waar iedereen over struikelt, niet het feit dat ie klappen krijgt
Dat valt niet op te maken uit de OP.. :)

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:21

nee niet normaal, en van de lach van het kind krijg ik kippevel

bamsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:34

Ik heb ooid een springles gehad, was er die les al 5 keer afgevallen omdat hij bokte, op een gegeven momend begon ik m te slaan ( nadat ik er weer naast lag ), en toen de lesgever zei dat het genoeg was ben ik m huilend om z'n hals gevlogen! Na de les bleken er distels in zijn singelhoesje te zitten! In heb hem een hele week verwend! Ik vind het nogsteeds zo sneu! Hij was altijd zo lief! Ik vind het echt niet leuk om dieren pijn te doen, ze vinden in de les ook dat ik te lief ben :o ik snap niet dat zij dit met een lag op dr gezicht kan doen, ookal raak je m niet. Om je pony bang te maken. Zo verniel je ook nog eens jullie band. Belachelijk.

Ps: ik was wel nog maar 8 ofzo :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:40

ik heb op haar site gereageerd

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:41

salome_maybe schreef:
Ik heb ooid een springles gehad, was er die les al 5 keer afgevallen omdat hij bokte, op een gegeven momend begon ik m te slaan ( nadat ik er weer naast lag ), en toen de lesgever zei dat het genoeg was ben ik m huilend om z'n hals gevlogen! Na de les bleken er distels in zijn singelhoesje te zitten! In heb hem een hele week verwend! Ik vind het nogsteeds zo sneu! Hij was altijd zo lief! Ik vind het echt niet leuk om dieren pijn te doen, ze vinden in de les ook dat ik te lief ben :o ik snap niet dat zij dit met een lag op dr gezicht kan doen, ookal raak je m niet. Om je pony bang te maken. Zo verniel je ook nog eens jullie band. Belachelijk.

Ps: ik was wel nog maar 8 ofzo :)

agossie ja dat kon jij ook niet weten en je hebt het goed gemaakt

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:43

Ik weet niet of het al gezegt is ,
maar het valt me ook op dat het muziekje zo vrolijk is..
he's my best friend...

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:35

Belachelijk dat ze'r zo snel afkukelt. Geef de pony ook helemaal gelijk. Jammer gevalletje dit, pony weet niet wat hem overkomt...

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:06

Dit filmpje is echt raar.
Paard geeft een klein kakbokje en ze vliegt er al af :Z .
Vervolgens timmerd ze het paard helemaal in elkaar...en dan ook nog eens op het moment dat hij al braaf stil staat :roll: .
En dan die big smile op haar gezicht %)
gewoon walgelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:12

tessa_brian schreef:
Vervolgens timmerd ze het paard helemaal in elkaar...en dan ook nog eens op het moment dat hij al braaf stil staat :roll:
Ze raakt hem volgens mij niet eens. :+
Onder helemaal in elkaar timmeren versta ik wel iets anders hoor..

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:15

okeeej mischien een beetje overdreven gezegt maar ook al zou ze hem niet raken (wat ze volgens mij wel doet). Normaal is dit niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:16

Dat ben ik met je eens.. :)

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:20

Ze moet net blij zijn dat dr paard blijft staat als zij op de grond valt. En dat stilstaan is zij nu aan het afstraffen..