Die is pas zielughhh.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chaos schreef:Tjongejonge. Dit is mijn paard..
Ik kan alleen maar zeggen, hahahaha.
Ik zet dit paard toch niet op internet voor Bokt..Ik zet het filmpje op internet omdat ik ze dan niet kwijtraak als mijn tel. kapot gaat.
Muhahaha. Discussieer lekker verder. Mijn paard leeft nog steeds..
schoentje schreef:Als je dat doet geef je tegenstrijdige stemhulpen, eerst jaag je hem op om in galop te gaan en vervolgens zeg je braaaf, dat erg op hoooo lijkt. Een paard begrijpt niet dat je hem beloont, maar denkt dat ie weer langzaam moet gaan.

maar omdat je paard na 2x galop zeggen niet aanspringt, vind ik het altijd belangrijk te belonen als ze het wel doen 
Jolliegirl schreef:schoentje schreef:Als je dat doet geef je tegenstrijdige stemhulpen, eerst jaag je hem op om in galop te gaan en vervolgens zeg je braaaf, dat erg op hoooo lijkt. Een paard begrijpt niet dat je hem beloont, maar denkt dat ie weer langzaam moet gaan.
Wat een onzin zeg
Dan zeg je "Goed zoo!'' met een stevige stem maar wel lange klanken...
Komop hey, hoe beloon je anders je paard
Chaos schreef:Ik heb die optie ook niet gezien, ik heb ze meer voor mezelf op internet gezet, en als ik hem wil laten zien aan iemand geef ik ze de link.. Kan dat alsnog? Weet je dat toevallig?
Pashon schreef:vind het eigenlijk sowieso niet kunnen dat mensen zomaar filmpjes van anderen van youtube halen om er vervolgens een hele discussie over te voeren. ook op youtube kan je mensen benaderen. oke het is dan wel een openbare site maar vind het zelf niet kunnen.
Chaos vind dat je over het algemeen netjes reageerd er zijn nog niet alleen maar fijne reactie's op gekomen.
Nee gelukkig is het merendeel van Bokt verstandig, ik wordt overladen met PBs.
. Hahaha, verselijke verhalen genoeg, maar dan buiten de paarden om
! maxjevanmij schreef:idd, friezen hebben dat snel en al die touwtjes eraan waarom? paard kan toch niet echt fijn lopen zo.
geen ruimte..
eigenlijk doet ie het nog braaf ook....