Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schoentje schreef:ik denk dat iedereen wel eens les nodig heeft. Er zijn toch vaak kleine foutjes die erin sluipen, die je zelf niet direct in de gate hebt.
Om problemen op te lossen heb je zeker les nodig, van acher een pc is het nooit precies uit te leggen wat het probleem en de oplossing is, want geen 2 paarden en ruiters zijn hetzelfde.
Een les kun je zo duur maken als je zelf wilt. Je kunt elke week prive les hebben van een topruiter, maar je kunt ook eens in de 2 weken in een groepsles rijden. Dat tweede hoeft natuurlijk helemaal niet duur te zijn.
piezze schreef:Ik zie het maar zo dat praktijkles en lezen de basis is en dat je de bevestiging kan vinden in het lezen van forums. En het is natuurlijk leuk tijdverdrijf om te zien hoe anderen soms dingen oplossen. Een instructeur weet ook niet altijd alles en je kunt ook weleens een slechte instructeur treffen en dan kan ik me voorstellen dat je op een forum gaat neuzen.
K_vis schreef:Dat het door persoonlijke omstandigheden niet mogelijk is om een periode geen lessen te volgen kan natuurlijk niemand iets aan doen.
En vind het erg sneu voor de mensen die door persoonlijke omstandigheden niet kunnen lessen terwijl ze zelf heel erg graag wíllen lessen.