Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pollewoppy schreef:Wat een verhaal zeg.
Ben benieuwd wat je dierenarts er van zegt. Weet je inmiddels al wat er is ingespoten? Kan een dierenarts bepalen hoe lang een blessure al bestaat? Lijkt me niet makkelijk
Pollewoppy schreef:Maar, die staat nog steeds bij jou dus. En daar ging ze mee akkoord?
whisperramse schreef:Zijn de paarden ook op de foto geweest? Of was het enkel een klinische keuring?
Voor hetzelfde geld was dit een verborgen gebrek (lees spat in vroeg stadium of dergelijke?) en is dit zich nu pas beginnen uiten?
Als het paard echt puur uit niks is beginnen manken bij haar, zou die bij mij ook de deur uit gaan en zou ik ook mijn oude paard terugeisen.
Vind het trouwens ook niet helemaal netjes hoe je reageert... Nu is je paard "kapot" en wil je 'm zelf ook niet meer hebben?
Ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien!
shadowflower schreef:vind het ngal hard dat je je eigen paard zo laat kreperen, dat je dadelijk je eigen paard weer aan haar meegeeft omdat jij geen zin hebt in een kreupel paard. Ik dacht altijd dat paard en baas maatjes waren. Weer een les geleert ofzo
jo_peerd schreef:Pollewoppy schreef:Maar, die staat nog steeds bij jou dus. En daar ging ze mee akkoord?
Daar was ze niet zo blij mee dat ze hem niet mee kreeg, de kosten worden voor haar als het goed mis is blijvende schade dus mag ze mijn paard pakken en vertrekken klinkt heel sneu voor mijn paard, maar ik ben neit van plan om een kreupel dier terug tenemen.
jo_peerd schreef:Daar was ze niet zo blij mee dat ze hem niet mee kreeg, de kosten worden voor haar als het goed mis is blijvende schade dus mag ze mijn paard pakken en vertrekken klinkt heel sneu voor mijn paard, maar ik ben neit van plan om een kreupel dier terug tenemen.
Negerzoen schreef:jo_peerd schreef:Daar was ze niet zo blij mee dat ze hem niet mee kreeg, de kosten worden voor haar als het goed mis is blijvende schade dus mag ze mijn paard pakken en vertrekken klinkt heel sneu voor mijn paard, maar ik ben neit van plan om een kreupel dier terug tenemen.
Wouw. Dus als ik het goed begrijp wil jij je paard niet terugnemen omdat deze nu kreupel is? Je geeft blijkbaar niks om het welzijn van het beestje! Het is verdorie wel JOUW paard geweest! Blijkbaar is de nieuwe situatie voor jouw paard niet wat het zijn moest en dat kan je, als ik het goed begrijp, gewoon helemaal niks schelen omdat ie al is ingeruild? Nee het klinkt misschien kort door de bocht wat ik nu zeg, maar op deze manier ben je in mijn ogen geen paard waard.
jo_peerd schreef:Hij is voor de kerst nog goed gekeurd verklaart door de DA, de kreupelheid is dus bij haar gebeurt en zij heeft er een dierenarts bij gehaald en die heeft er iets ingespoten en nu loopt die helemaal kreupel.