fenna1995 schreef:gezien de hoeveelheid werk je er van hebt vind ik 150 euro wel weinig.

Janedieene schreef:Het is zowieso voor mensen die ik ken, ik moet er een aardig stuk voor fietsen. En hoevaak ik erheen ga bouw ik op, de eerste week misschien 2x daarna 3x enz. Uiteindelijk ben ik er toch wel veel.
Janedieene schreef:( ik wil er niet meer dan een week of 6 insteken)
Dit vind ik nou niet echt een hele hoeveelheid werk. Degenen die 200 euro per week vragen zitten er elke dag op, en vaak 2x per dag!
Momenteel ben ik tussendoor nog even een paar keer met een projectje bezig (iemand anders maakt hem klaar, maar door een ongeluk met een ander paard een poos terug mistte ze toch het vertrouwen/lef om er daadwerkelijk de eerste keer op te 'rijden'. Het zitten zelf durfde ze wel, maar omdat hij ook gruwelijk kan bokken had ze even geen trek om er af te stuiteren). Ik wilde de eerste keren wel doen, en toen ze vroeg wat of ik daarvoor wilde hebben wist ik het echt niet. Toen zei ze dat ze het dan zelf eigenlijk niet durfde en ze daar wel wat voor over had, 25 euro per keer en elke keer dat ik blijf zitten krijg ik McDonalds. Heb vanochtend mijn eerste keer MCD verdiend, en straks ga ik nog een poging doen.
Maar het ligt echt aan de ervaring die je hebt! Ik heb mijn eigen (dus die ik gehad heb) allemaal op 3 na zelf in en doorgereden, heb handelspony's gereden en als die ingereden moesten worden deed ik dat ook, heb inmiddels een adres waar nu jonge beesten voor mij wegkomen om klaar te maken, en heb ook al een leuk prestatielijstje.
Overigens pas ik nogsteeds de prijs bij mijn vaste adres niet aan