Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tja, van mij zul je nooit horen dat ik iemand strijkplank noem ofzo, hooguit mijn eigen paard noem ik dikzak
en dat is nog liefkozend ook
Zonnetje81 schreef:Asyaa schreef:
U is hoogleraar medische wetenschappen?
Ik ben 2 weken te laat geboren en ik heb ook ondergewicht. Misschien is het bij haar de doorslaggevende factor geweest voor ondergewicht, en bij jou niet. Misschien heb ik weer iets anders.
Zo ken ik er nog 101 redenen waarom ik dikker/anders ben, het is toch niet bewezen dat kinderen die vroeg geboren zijn DAAROM dun zijn? Is op niks gebasseerd dat DAT de reden is.
Omdat ik weinig lust is zeker ook omdat ik vroeg geboren ben? Waarom ik een slechte conditie ook zeker? Omdat zogenaamd mijn longen niet volgroeid waren?
Citaat:Laatste weken neem je als baby in de buik alleen nog toe in gewicht en grote. Dat deel heb ik overgeslagen.
Tallie1979 schreef:Zonnetje81 schreef:Je mag wel zeggen: Die blonde daar maar niet die zwarte daar....dat is wat TS duidelijk wil maken...
Daarintegen vind ik blanke en donkere wel weer gaan.. Nou kan het zijn dat dit andere weer tegen de boezem tikt, maar het gaat dus om de fijne nuance
maar ik denk dat men over zwarte meer valt dan over witte.
Citaat:Maar mijn vraag is WAAROM mogen mensen wel afgeven op dunne mensen & als iemand
dik is niet want dat is zielig en daarvoor komen gelijk 101 smoezen om de hoek. Aankomen
is voor sommige mensen net zo moeilijk als voor andere afvallen...

__PSM__ schreef:Zonnetje81 schreef:Daarbij kan een klein fors gebouwde ruiter soms net zoveel of minder wegen dan een normaal gebouwde lange/grote ruiter.
Waar ik vind mezelf een flinke meid, maar andere vinden mij weer in verhouding omdat ik mijn lengte mee heb... Pff nou ik weeg niet niks hoor...
MyHorseGirl schreef:Ik vind dat TS gelijk heeft.. Het komt trouwens vaak voor dat kinderen die te vroeg geboren zijn ondergewicht hebben wat veroorzaakt wordt door stoornissen oid..
Er kunnen dus meerdere oorzaken zijn voor ondergewicht hebben.
Evenals mensen die wat zwaarder gebouwd zijn. Kunnen ook verschillende oorzaken aan zitten.
Verder vind ik het ook wel een raar als ik zwaardere mensen zie zitten op een kleiner paard die zelf rank gebouwd is.. dan denk ik, dit is voor het paard toch verre van fijn? Laatst was er ook iemand hier op bokt (noem geen naam) die dan ook door iedereen werd bekritiseerd omdat ze zwaarder was en op een pony zat. Aan de ene kant vond ik dat die mensen gelijk hadden, maar de mensen die dan weer wat zwaarder gebouwd zijn net zoals zij kwamen dan in opstand en protest. Ipv gelijk in protest komen, luister dan en geef de andere mensen dan hun gelijk! Want in de meeste gevallen is het vaak gewoon zo.