Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiVetime schreef:Nou lekker dan als mensen dat tegen je zeggen..
Het zijn toch meestal de jaloerse en onzekere mensen die zoiets eruit gooien.
Als jij onder de categorie 'dik' valt dan is 90% van heel de wereld te dik.
GJ9 schreef:Ik vind het erg vreemd dat je deze opmerkingen krijgt. Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik verkeer ook niet in kringen waar zulk soort opmerkingen gemaakt zouden kunnen worden.
moonfish13 schreef:GJ9 schreef:Ik vind het erg vreemd dat je deze opmerkingen krijgt. Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik verkeer ook niet in kringen waar zulk soort opmerkingen gemaakt zouden kunnen worden.
Weet je wat ik denk?
Dat de mensen in die wereld vaak jonge mensen zijn, en ja dan kom je die maten regelmatig tegen.
Als je ouder word zwaar je toch uit, en dan heb ik het puur over je bouw, geen vet.
We zijn niet allemaal topmodel hoor.
Ik schrok me dood toen ik die skinny modellen zag met weetikhetwat next topmodel.
Ik vond het echt bizar.
upendo schreef:LiVetime schreef:Nou lekker dan als mensen dat tegen je zeggen..
Het zijn toch meestal de jaloerse en onzekere mensen die zoiets eruit gooien.
Als jij onder de categorie 'dik' valt dan is 90% van heel de wereld te dik.
Dat is een beetje een kromme vergelijking.
Mits je Afrika, Azië en Zuid-Amerika vergeet.
Ania schreef:hahaha wat zijn jullie liefNee op die stal zit ik niet meer hoor. Sinds ik mijn eigen paard heb ben ik enigszins gestopt met het iedereen tevreden te maken ten koste van mezelf.
Maar ik rij nog wel eens paarden van andere mensen en dan krijg je dat soort opmerkingen toch. Blijkbaar.
Ania schreef:GJ9 schreef:Ik zou mezelf niet skinny durven noemen. Ik heb een BMI van 22 geloof ik.
Dat is een normale BMI, die van mij is geloof ik 24.