Had je instructrice het niet even zelf met haar eigen paard voor kunnen doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RaichuHollow schreef:Wat zei je instructice toen je verteld wat marcel D van de oefening vond?

Sonja schreef:Dat kan, en dat maakt het ook rete-interessant om van zo iemand te horen wat de theorie is achter dergelijke oefeningen. "Afwisseling" en "opletten" vind ik geen rijtechnische argumenten. Dan kun je ook zeggen dat iedereen die oefening moet rijden met een vlag in de hand en blikjes aan de staart gebonden, dan kun je "gehoorzaamheid" er ook nog aan toevoegen
Flauwekul natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar andere oefeningen die je van haar moet rijden die je nog niet kende.

kaatje77 schreef:Ik sluit me geheel bij Abeltje aan.
Ik dacht dat jij het misschien verkeerd had begrepen en dat je voorhand voor over de balkjes moest, maar nu ik lees dat je galopwissels moet oefenen, zou ik toch echt een andere instructrice gaan zoeken die je met je eigen niveau helpt.
Heel veel succes en ik ben ook erg benieuwd naar haar reactie

Ipsilonka schreef:Haha, mijn poownie zou al zijn benen en alle balken breken met zo'n een oefening