Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) te kunnen verantwoorden om iemand van de andere kant van het land hierheen te halen. Moll schreef:heb nog nooit zit les gehad, en moet zeggen dat ik elk paard even stabiel zit en rijd, maar kan me ook voor ztellen dat er ruiters zijn`die het echt nodig hebben
lailapri schreef:Moll schreef:heb nog nooit zit les gehad, en moet zeggen dat ik elk paard even stabiel zit en rijd, maar kan me ook voor ztellen dat er ruiters zijn`die het echt nodig hebben
het fijne is dat per onderdeel wordt omschreven wat er gebeurd in beide lichamen en wat je er met je zit kan om zo min mogelijk met been en teugel te rijden en zo veel mogelijk met voor het paard ogische hulpen. Niet iedereen kan dit van nature en er zijn dus veel mensen die er baat bij hebben.
Stabiel zitten is 1, maar in evenwicht zitten, op de juiste manier toch de beweging kunnen volgen en vervolgens ook beïnvloeden is vaak een punt waarbij de houding weer achteruit gaat en de ruiter gaat compenseren.