?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sjeik schreef:Echt he ik moet er een woordenboek bij hebben om de posts van Huertecilla te lezen en kan er geen gevoel uit halen wat die man schrijft.
. Maar ik wil wel weten waarover het gaat XD. Meestal moet ik het wel een paar keer lezen voor ik het echt goed snap.
), springruiters, dressuurruiters.. Ze hebben allemaal een andere blik op het rijden, en dus denk ik dat er een perfectie van rijden manier niet bestaat.. 

sjeik schreef:Was een reactie op de post boven de mijne Carien. En ja ik vind dat er over het algemeen erg negatief wordt gedaan over dressuur op dit forum.
DDW1190 schreef:sjeik schreef:Was een reactie op de post boven de mijne Carien. En ja ik vind dat er over het algemeen erg negatief wordt gedaan over dressuur op dit forum.
geef ik je groot gelijk in!
ik bedoel iedereen heeft wel commetaar op het beste ruiter en paard ter wereld (lees wereldrecord).
maar als dit al zo slecht is hoe doet een ander het dan?
deze paarden krijgen de beste zorg hoor, daar hoeft niemand zich druk over te maken..
eppie38 schreef:sjeik schreef:Echt he ik moet er een woordenboek bij hebben om de posts van Huertecilla te lezen en kan er geen gevoel uit halen wat die man schrijft.
hahaha, ja ik wel maar nooit geweten dat het een man was, duuuh dacht echt dat ze een vrouw was maar goed maakt ook niet uit natuurlijk, ik vind die standvastigheid van hem haar gewoon erg leuk.
Ik ook, snap er nooit wat van, en dan krijg ik echt het gevoel vreselijk blond te zijn, maar idd hij staat voor de volle 100% achter zijn uitspraken, die ik dan nog aanneem ook
In hoeverre ik het begrijp
.