Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:maar misschien zie ik het verkeerd, maar dat is toch wat je bij elke instructeur vanuit de basis zou moeten leren?
of ben ik nou helemaal gek?
Sjonniej schreef:KiWiKo schreef:maar misschien zie ik het verkeerd, maar dat is toch wat je bij elke instructeur vanuit de basis zou moeten leren?
of ben ik nou helemaal gek?
Tijd is Geld he....
Dus waarom zouden we er maanden over doen als we binnen een paar weken hetzelfde plaatje kunnen bereiken door wat stappen over te slaan?
Plus dat het natuurlijk wel heel slim is van deze instructrice om haar leerlingen vanaf punt 0 op te leiden via deze manier van rijden. En niet zomaar ergens te beginnen en puntje voor puntje aan te pakken en op andere punten de ruiter door laten gaan op oude manieren.
Het is inderdaad jammer dat je maar 1x in de 3 wkn les hebt. Maar tot dat moment zou je dan inderdaad een wedstrijdpauze in moeten lassen. De vraag is of je dat wilt. Wil je vanuit die academische rijkunst helemaal vanaf 0 opbouwen en dan je wedstrijden op pauze zetten. Of vind je die wedstrijden toch eigenlijk ook heel leuk (en misschien heb je het ook nodig voor bv. motivatie), dan zal je over moeten schakelen naar een andere rijkunst.
.
.