Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Petulan schreef:Je wilt een mening? Een paard wat steigert niet met een slof rijden, en al helemaal niet wanneer je gaat springen.
Als mijn probleempaard bij jullie had gestaan en ik had deze geluiden gehoord had ik er een uur later op de stoep gestaan. Je moet het corrigeren en verbeteren, niet in de hand werken..
@Twinkle_poes: Je hebt gelijk hoor!
Larissa3 schreef:Op mij komt het altijd neer dat als mensen een slof slecht vinden ze er zelf niet mee om kunnen gaan.
Ik rijd zelf altijd met slof maakt niet uit met welk paard, ik gebruik hem goed en ik dwing ze absoluut niet in een bepaalde houding, dus slecht nee want ze hebben er totaal geen last van...
Je hebt de touwtjes letterlijk in eigen handen.
CM_ schreef:Springstallen halen bij het sppringen de slof meestal door de keelriem, zodat paard er niet in kan springen, plus het uiteinde maken ze los, zodat bij calemiteiten, de slof altijd los kan .
Ik denk in dit geval een combinatie van pech en onkunde...
Larissa3 schreef:Op mij komt het altijd neer dat als mensen een slof slecht vinden ze er zelf niet mee om kunnen gaan.
Ik rijd zelf altijd met slof maakt niet uit met welk paard, ik gebruik hem goed en ik dwing ze absoluut niet in een bepaalde houding, dus slecht nee want ze hebben er totaal geen last van...
CM_ schreef:Larissa3 schreef:Op mij komt het altijd neer dat als mensen een slof slecht vinden ze er zelf niet mee om kunnen gaan.
ALTIJD?
dat zegt dan meer over jouw rijkunst dan over het slofgebruik

Citaat:ALTIJD?
dat zegt dan meer over jouw rijkunst dan over het slofgebruik
Altijd.
Met uitzondering op S&T.

nuvel schreef:waarom rijd je met slof als je les hebt ?
lijkt mij dan day je lesgever der ook de ballen verstand van heeft als deze problemen niet op kan lossen ....zoek een goede instructeur en kijk hoe het anders kan ! bij zo'n lesgever zou ik niet eens willen lessen !!!!!!