Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mientjeuh schreef:WolinLotte schreef:Hand zand vind ik grote onzin, wie dat verzonnen heeft![]()
Rustig maar, er werd al gezegd dat het een grapje is. Lezen is moeilijk?
bar slechte humor....
!!
Mijn paard deed het ook, zelfs na een paar bezoekjes aan een tandarts. Omdat ze het bleef doen dacht ik dat het mss een tic was ofzo, maar toen heb ik een tijdje geleden een andere tandarts erbij gehaald (die met electrische apparatuur werkte) en het knarsetanden was meteen over na de behandeling. In tegenstelling tot de andere tandarts was deze tandarts echt rigoreus te werk gegaan met het rechtzetten ed van haar gebit. Sinds die behandeling heeft ze het nooit meer gedaan
natascha44 schreef:Hand zand in zijn mond heb ik ook al eens gehoord en dat is zeker geen aanrader!!
Ik zat afgelopen zaterdag te schrijven naast een jurylid en in de proef kwam een paard voorbij die ook duidelijk aan het knarsetanden was..Ik zei: hoor je dat??
Jurylid zei: dat hebben we maar niet gehoord!!
Ik: mag dat niet dan?? nee dit mag niet tijdens een proef zei ze..
Mijn vriendin haar paard doet het ook en ik weet zeker dat dat niet van de stress is!!