Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef:IndianLady schreef:*zucht
Ik snap nog steeds niet dat dit mag van de Mods, maar oke
Nee het is geen fijn beeld, maar zolang niemand de ruiter/amazone erop aanspreekt is dit topic (net als de andere) behoorlijk nutteloos
Het heeft weinig zin denk ik om elke ruiter persoonlijk aan te spreken. Ruiters moeten als groep aangesproken worden, het moet in z'n totaliteit onmogelijk worden om dit soort beelden te kúnnen schieten.
Ook in het vorige topic waren de meesten het er wel over eens dat dit toch niet echt fijn is en dat we het liever niet zien bij evenementen, maar waarom is het dan tóch te zien?
(Oja ik meld me bij deze even af, ik moet nog poepscheppen namelijk, dus ben er vanavond pas weer, voordat mensen weer pagina's lang roepen dat ik me bewust schuilhou)
Arabesk schreef:Nee het gaat hier niet om bit/bitloos, NH/niet NH, dit gaan om (dis)respectvol omgaan met paarden, dat staat dáár verder los van.
Maar goed, zij die gaan poepscheppen groeten u nu even, ben er straks weer.
Arabesk schreef:Nee het gaat hier niet om bit/bitloos, NH/niet NH, dit gaan om (dis)respectvol omgaan met paarden, dat staat dáár verder los van.

Mallodie schreef:KiWiKo: wat bedoel je daarmee??

Mallodie schreef:Dus Rana; op een sportpaard moet je zo rijden?

Rana schreef:mallody: lees eens ff goed het topic door en mijn reactie want dat hoor je mij niet zeggen......
echter al je nooit gereden hebt of gevoeld op een dergelijk paard, is het moeilijk oordelen, het maakt mij niet tot welke eindconclusie ze komt......
als er maar een keertje intresse komt in een dergelijke dressuur gereden manier. Let wel een CORRECT gereden paard....
het gaat mij niet om de filpjes maar de discussie welke uitglokt wordt. (wéér)
Frannik schreef:dat filmpje van nelson vind ik echt onzin, je ziet dat hij op een lichte contactteugel loopt, prima hoor... Hij mag daar best lopen, helemaal geen probleem.