Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en om het half jaar ong 3 weken vakantie dus gewoon lekker op de wei knaptie lekker van op
, soms als ik echt geen zin heb een dagje niets doen, maar meestal doe ik of binnen rijden of lekker buitenritjes maken ch_ntii123 schreef:ik dacht altijd dat het slecht was je paardje een paar dagen achter mekaar vrij te geven
Ik rijd of longeer echt elkedag, soms als ik echt geen zin heb een dagje niets doen, maar meestal doe ik of binnen rijden of lekker buitenritjes maken
biancavos schreef:Ik vind wel dat je een paard niet de hele dag op stal kan laten staan, maar als hij lekker op de wei staat, of anders in een paddock.
Een paard moet wel kunnen bewegen, maar doet hoeft echt niet perse rijden of longeren te zijn.
biancavos schreef:ch_ntii123 schreef:ik dacht altijd dat het slecht was je paardje een paar dagen achter mekaar vrij te geven
Ik rijd of longeer echt elkedag, soms als ik echt geen zin heb een dagje niets doen, maar meestal doe ik of binnen rijden of lekker buitenritjes maken
Ik vind wel dat je een paard niet de hele dag op stal kan laten staan, maar als hij lekker op de wei staat, of anders in een paddock.
Een paard moet wel kunnen bewegen, maar doet hoeft echt niet perse rijden of longeren te zijn.
)