Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sjolvir schreef:Wat overigens betreft klakkeloos overnemen van theorie uit het verleden, vaak is er ooit over nagedacht, of is iets
proefondervindelijk gebleken.
Helaas is niet alles geschiedkundig dusdanig bijghouden, dat wij de oorspronkelijke bron hierbij kunnen raadplegen.
Hinke schreef:Er werken/studeren toch vast wel een aantal boktcorrespondenten bij een universiteit, denk dat het erg leuk en interessant is om af en toe de resultaten van een recent interessant onderzoek bij het nieuws te zetten!
Bonechi_ schreef:Hinke schreef:Er werken/studeren toch vast wel een aantal boktcorrespondenten bij een universiteit, denk dat het erg leuk en interessant is om af en toe de resultaten van een recent interessant onderzoek bij het nieuws te zetten!
Daarom ook mijn oproep. Ik ben zelf ook wetenschapper en kan goede ideeën achter de schermen in het nieuwsteam brengen
Kelly_ann schreef:Zo is er door Hilary Clayton onderzoek gedaan naar verplaatsing van gewicht naar de achterhand bij verschillende hoofd-halshoudingen wat eigenlijk niet noemenswaardig bleek te kunnen. Iets wat mij wel aan he nadenken heeft gezet, nog een interessant topic over gehad ook.