Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Albert schreef:Omdat ik er bij was.
Ik heb paarden gezien die met kompleet verdoofde boven en onderlip door de baan gingen, paarden die onregelmatig werden bij het verruimen, alle combinaties liepen op de voorhand en daar wordt ik niet blij van.
Twiggy2008 schreef:Albert schreef:Omdat ik er bij was.
Ik heb paarden gezien die met kompleet verdoofde boven en onderlip door de baan gingen, paarden die onregelmatig werden bij het verruimen, alle combinaties liepen op de voorhand en daar wordt ik niet blij van.
Maar weet je dat ik dat ook zie als ik bij dressuurwedstrijden hier in de omgeving ga kijken?
Of bij een gemiddelde dressuurles? Of ben ik de enige die dat ziet?
MLoeser schreef:Nou, je hebt cook's en cookmoddelen, en de namaaks zijn lang niet allemaal even fijn voor je paard.... Dus daar kan ik wel inkomen, net als het gegeven dat een hack nog harder in werkt (wat te zien was op foto's iemand had de scharen constant onder spanning)
Cinnepin schreef:wederom weer duidelijke filmpjes arabesk, zo zie je pas goed hoe vriendelijk het bit is (NOT!!!) vooral met die vod voelde ik bij t kijken van t filmpje gewoon pijn in mn mond.....nou idd albert bit is idd veel beter! ( NOT )
Cinnepin schreef:misschien omdat die mensne graag willen dressuren maar weten wat t bit kan aanrichten? ik rijd dan geen dresuur ( vind t niks ) maar als ik dat wel zou doen zou dat ook bitloos zijn. Heb wel wat lessen in de dressuur gehad ( bitloos ) maar dressuur past niet bij me, moet dingen doen die ik niks vind voor mn paardje
sarabande schreef:waarom wil je dressuurrijden zonder bit, dat lijkt me een zinnige vraag.
Cinnepin schreef:wederom weer duidelijke filmpjes arabesk, zo zie je pas goed hoe vriendelijk het bit is (NOT!!!) vooral met die vod voelde ik bij t kijken van t filmpje gewoon pijn in mn mond.....nou idd albert bit is idd veel beter! ( NOT )