Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annouk schreef:Sorry anneliesdj,
maar dat snap ik niet.
Leg eens uit.
anneliesdj schreef:Nou ja, als het zo simpel is als jij het schetst vind ik er ook niets mis mee.
Maar als het iemand is die niet goed heef nagedacht bij aanschaf of geen zin heeft om in de regen te verzorgen/rijden, liever voor de tv zit oid dan denk ik dat het beter is om te verkopen. Want dat zal wss alleen erger worden, als je eenmaal begint met; ik doe liever ... dan gaat dat steeds verder.
anneliesdj schreef:Natasja91 schreef:[quote="Annouk"
Het ligt totaal aan de reden waarom iemand een bijrijder heeft.
Er zitten namelijk ook mensen bij die een paard aanschaffen waarbij het na een tijdje toch wel tegenvalt om het paard de beweging te geven die het nodig heeft, zeker bij slecht weer of op momenten dat ze liever iets anders doen.
Dan schakelen ze maar een bijrijder in, zodat ze zelf niet zo veel moeite moeten doen om het paard toch beweging te geven.
[/quote
Dan nog vind ik dat ze een prima keuze maken.
Een bijrijder zoeken is dan toch VELE malen beter dan het paard niet genoeg beweging geven?
Juist top dat mensen die oplossing gebruiken zodat het paard niet de dupe wordt van het tegenvallen van het onderhouden van het paard.
In zo'n geval zou het wss een betere keuze zijn om het paard te verkopen zodat een ander er plezier van kan hebben.
PardoesJessi schreef:Zijn er werkelijk zoveel paarden die a een X bedrag per maand in een hokje worden gestopt en waar de eigenaar vervolgens maar niet naar omkijkt?
Ik bedoel ik weet het niet hoor, heb mijn paarden al weer jaren aan huis. Maar als ik zie wat een gemiddelde pensionstal en het verdere onderhoud van een paard kost..........En dat alleen om te hebben???
sflj schreef:Wat een onzin. Als ik nou een paard wil omdat ik het leuk vind en 'm alleen maar in de wei laat staan. Moet ik toch zeker zelf weten?