Hoe leer ik mijn paard piaffe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dolano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:58

Beste jadatbenik, :(:)

Ik denk dat iedereen je probeert uit te leggen dat je niet zomaar even je paard de piaffe gaat leren. ;)
Als je daar zelf even aan gaat beginnen kan het meer kwaad dan goed.

Natuurlijk moet je ergens beginnen, maar ik denk dat je instructrice het wel aangeeft als je echt op dat niveau bent gekomen.
Verder helpt het misschien als je vragen zoals, welk niveau, enz. beantwoord. *D

tamara2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:03

zorg eerst goed voor de basis..
op welk niveau zit je??
ik denk zelf als je er al aan toe bend om dit te leren dan leer je het ook wel bij de les neem ik aan.
maar zo lang je het niet leert zou je instructeur wel vinden dat je er nog niet aan toe bend.
je kunt natuurlijk altijd even vragen.
Gr Tamara

silfie35

Re: Hoe leer ik mijn paard piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:09

@ts... en als je al op het niveau van piaffe rijd, kan je beter niet hier om raad vragen, aangezien er niet zo bijster veel mensen op bokt zitten, die hun paard kunnen laten piafferen, en op dat niveau rijden....

@ kiwiko: je tip vond ik echt helemaal te gek, ik ben al bezig met het bestellen van extra goed geslepen sporen, hulpteugels, en hele scherpe bitten!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:10

KiWiKo schreef:
stang en trens erin hangen, slof erbij.......... en dan net zolang op zijn kont slaan tot dat het dier van gekkigheid niet meer weet waar hij heen moet.......... en dan heb je een soort van piaffe :) :)

wat je ook kan doen is de volgorde van africhting volgen.......... iets langere weg......... dat wel

hahaha :')

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:11

Moderatoropmerking:
Slotje wegens SA