Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Athar_ schreef:als je van hand wilt veranderen in galop is het de bedoeling dat ze overspringen toch? een instructrice zei altijd, van hand veranderen en dan laat je hem overspringen! maar als je dan vroeg hoe je dat moest doen kreeg je geen antwoord. Wie weet het?
_Athar_ schreef:als je van hand wilt veranderen in galop is het de bedoeling dat ze overspringen toch? een instructrice zei altijd, van hand veranderen en dan laat je hem overspringen! maar als je dan vroeg hoe je dat moest doen kreeg je geen antwoord. Wie weet het?
AnoukvW schreef:c_alsemgeest schreef:wat nietwendingen, gebroken lijnen, keertwendingen, voltes etc
Hoe doe je dat?![]()
Verder rijd ik wel van alles in galop, wendingen, voltes, gebroken lijnen, van hand veranderen, contragalop, wissels, appuyeren, (werk)pirouttes, series ect.

Ik doe vaak een keertwending en dan een stuk (logisch) contragalop.
Zelf ben ik niet zo thuis in de juiste benaming naast de oefening te zetten, meestal rij ik geïmproviseerde oefeningen, daar vind ik imo veel meer uitdaging in zitten