Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chalinka schreef:ik rijd niet meer op dat paard met menbit en rijd ook niet met sporen of zwepen of zo

Mitchall schreef:chalinka schreef:ik rijd niet meer op dat paard met menbit en rijd ook niet met sporen of zwepen of zo
Een tik op het goede moment is niet verkeerd, sporen goed gebruiken met les is ook niks mis mee, maar gaat het
echt zoals je zegt ? Het lijkt me logisch dat we alle details willen weten voordat we gaan oordelen,
heeft ze les, hoe oud is ze, hoe oud is haar pony, welk niveau rijden ze ?
ps: ik rijd met een zweepje en (knobbel)sporen, gebruik ze verstandig en alleen met les, zodat je zeker weet
dat je ze goed gebruik
chalinka schreef:ik heb al heel mijn leven (met tussenstoppen) gereden met nooit fatsoenlijke les, nu ga ik dat ook niet doen hoor
chalinka schreef:ik heb al heel mijn leven (met tussenstoppen) gereden met nooit fatsoenlijke les, nu ga ik dat ook niet doen hoor
SamSter schreef:chalinka schreef:ik heb les gehad en mijn pony kwam meer doodop thuis dan wat anders
Duhhh, Is die pony helemaal niet gewent!
Ligt ook aan jou, Lekker veel trainen lekker op les gaan, Krijgt je pony een veeeel betere conditie van.
jij kan ook morgen niet ineens 30 km hardlopen zonder training!