Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shadow0 schreef:(Kortom: niet elk leuk paard hoeft ook braaf te zijn. En ik vind het nogal onhandig dat mensen deze woorden zo oprekken. Geen wonder dat er zoveel miscommunicatie is bij bv handel of verhuur.)

Urielle schreef:Shadow0 schreef:(Kortom: niet elk leuk paard hoeft ook braaf te zijn. En ik vind het nogal onhandig dat mensen deze woorden zo oprekken. Geen wonder dat er zoveel miscommunicatie is bij bv handel of verhuur.)
De vraag is dan ook wat is voor jou een braaf te rijden paard
Ik heb vier brave paarden staan nu, maar in handen van iemand anders zijn het misschien wel klerebokken, en nog iemand anders vindt ze misschien niet braaf maar doods en saai
.
.
. Was wel leuk om te voelen
. Had geen idee wat ik met dat dier deed maar het klikte gewoon
. Ik heb in ieder geval veel positieve feedback gekregen
.
Zoiets denk ik voor mij
lindake schreef:Met jou ben ik het ook helemaal eens PG...
Als ik sommige beschrijvingen van bokkers lees heb ik zelfs het gevoel dat een braaf paard een 'dood' paard (bij wijze van spreken) moet zijn voor sommige bokkers.
Terwijl een braaf paard veel ruimer bekeken moet worden in mijn ogen.
Snoevie schreef:lindake schreef:Met jou ben ik het ook helemaal eens PG...
Als ik sommige beschrijvingen van bokkers lees heb ik zelfs het gevoel dat een braaf paard een 'dood' paard (bij wijze van spreken) moet zijn voor sommige bokkers.
Terwijl een braaf paard veel ruimer bekeken moet worden in mijn ogen.
waarom?een braaf paard is voor iedereen weer heel anders.
en er is toch niks mis mee als sommigen gewoon het liefst een erg rustig(of dood,net hoe je het wel noemen)paard hebben.
de omschrijving braaf is voor iedere ruiter weer anders,leuk om te lezen juist
.
.