Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eciara05 schreef:maatjaa schreef:Gewoon elke dag! 3 kwatier tot 60 minuten
Ik hoop dat je nog een paard over heb als hij ouder word.
Ik train me paard 3x in de week en 2 x dressuurmatig en 1 x naar buiten of 2 keer naar buiten.

cile205 schreef:Eciara05 schreef:
Ik hoop dat je nog een paard over heb als hij ouder word.
Ik train me paard 3x in de week en 2 x dressuurmatig en 1 x naar buiten of 2 keer naar buiten.
Ik rijd mijn 4 jarige ook dagelijks. 5 a 6 x per week. Waarvan een 2 of 3 tal keren bosritjes..
en stap veel met haar. 1 x in de week hebben we les bij de rijvereniging waar ze een beetje meehobbelt
en 1x in de 2 weken heeft ze prive les wat wel intensief is voor haar.
Soms stappen we lekker een uur rond in het bos..
het is maar net HOE je rijdt denk ik dan. en moet je niet gaan smijten met: Hoop dat je nog een paard over houdt.
Wie weet doet ze wel rustige ritjes en traint ze maar 1x in de week echt..
En matjaa's paard is eigenlijk al 5, zoals ze zei.
Vanaf mei mag hij wel mee gaan springen maar hij geeft zelf 'aan' dat hij dat werk aan kan.
Citaat:Ik rijd mijn 4 jarige ook dagelijks. 5 a 6 x per week. Waarvan een 2 of 3 tal keren bosritjes..
en stap veel met haar. 1 x in de week hebben we les bij de rijvereniging waar ze een beetje meehobbelt
en 1x in de 2 weken heeft ze prive les wat wel intensief is voor haar.
Soms stappen we lekker een uur rond in het bos..
het is maar net HOE je rijdt denk ik dan. en moet je niet gaan smijten met: Hoop dat je nog een paard over houdt.
Wie weet doet ze wel rustige ritjes en traint ze maar 1x in de week echt..
Citaat:Daar ben ik het mee eensEn matjaa's paard is eigenlijk al 5, zoals ze zei.
.
.
Eciara05 schreef:maatjaa schreef:Gewoon elke dag! 3 kwatier tot 60 minutenCitaat:[ Zo, dat is wel intensief. En je hebt een vierjarige? Deed je dat ook toen hij 3 was?Citaat:Hijs nu bijna 5 in juni.
nee toen hij 3 was nog niet rustig opgebouwt
Dit zegt toch al genoeg