Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

19LindA83 schreef:als het goed is mag je met wedstrijden geen slof eraan heben hangen.
Ik ben niet zo voor slof of elastiek... maar wat een ieder ander doet moet ie lekker zelf weten!!!
En om op de vraag van dit topic terug te komen: slof en elastiek zijn hulpteugels, het nut van deze dingen is dus jou helpen!

minouesmee schreef:jaah dat vind ik duz ook

het is net hoe je het gebruikt om haar te laten ontspannen en haar te richten op haar werk gebruik ik hem niet om in de krul te trekken of wat dan ook.... en uiteindelijk is alles slecht voor een paard.... stal,zadel,hoofdstel en ijzers alles is onatuurlijk
dus rijd dan asjeblieft geen paard als je alles zielig vind dat heten op bokt trouwes penny's
(en m'n pony bovendien onbeleerd is). Raja schreef:19LindA83 schreef:als het goed is mag je met wedstrijden geen slof eraan heben hangen.
Ik ben niet zo voor slof of elastiek... maar wat een ieder ander doet moet ie lekker zelf weten!!!
En om op de vraag van dit topic terug te komen: slof en elastiek zijn hulpteugels, het nut van deze dingen is dus jou helpen!
Tot mijn verbazing mag je dus bij de FNRS proeven WEL met een slof teugel rijden!
Ik heb toen een keer nagzocht of er met en martingal gereden mocht worden en alle hulpteugels werden toegestaan t/m de F12 inclusief de slof teugel en de Thiedeman!