Om jouw voorbeeld even te onderbouwen

Maar idd, goed voor wéér een andere discussie.
Lielle, okee dank je wel. Ik snap dat je met een lage hoofd/hals houding minder verzameling kunt vragen dan wanneer het hoofd meer opgericht is, maar imo is het zéker niet onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Om het maar horizontaal evenwicht te noemen... Dit zie ik 10 keer liever dan de foto in de beginpost. Tsja, het duurt misschien wat jaartjes langer...
Ik zit nu op de andere computer en heb mijn avaterfoto even geupload. Ik vind deze jog zelf (en niet omdat het mijn paard is) een fijn beeld geven, als had hij zijn nek ietsje hoger mogen hebben. (Deze foto heb ik ook wel, maar die staat op mijn harde schijf die bij de ITer ligt)

Ik zie, net als jij, graag het been er nog iets meer onder. Dit lukt ons wel, maar dan ga je dus zeker een tandje harder. Ik weet niet of ik dit zinnetje goed ga zeggen, maar ik geloof dat dat bij de pleasure niet gewenst is. Plus dat ik dan in eerste instantie zéker een snellere gang mét meer oprichting krijg, wat dus idd niet gewenst is. Dit kan ik dus echt niet doen op een wedstrijd (als ik ze zowiezo ooit ga starten ;?), omdat het dan helemaal niets meer met de pleasure te maken heeft.
Vanes, het is inderdaad appels met peren vergelijken, maar ik vind dat er in de bovenste foto totaal géén verzameling zit. Argumentatie staat ook in de beginpost. Dáár kun je imo wél wat aan doen..?