Arabesk schreef:Zoals velen onder ons reed ook N. eerst met bit. De bit-foto komt uit de tijd dat hij nog met bit reed. Hij komt daar ook openlijk voor uit.
Wie goed zoekt in mijn oude berichten ziet ook dat ik ergens nog aanraad dat een paard dat z'n stal smerig maakt het beste in een stand gezet kan worden.
Laatst werd ik gemaild door iemand dat er ergens nog een foto van mij op i-net zwerft dat ik met bit rij, ik moest 'm maar snel weghalen. Toen zei ik 'waarom?'
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
je kunt hem wel verdedigen maar deze foto's zijn niet voor niks gevonden. even over je profiel ik vnd het allemaal erg heftig wat erop staat mijn pony word gewoon met watertrensje en heb nou niet het idee dat ik hem mishandel hoor de ergste gevallen staan er wel weer op. ik vind dat ze gewoon iedereen moet respecteren en natuurlijk doe je een dier niet express pijn! iedereen heeft respect en bij sommigen mensen met paarden is dat respect voor het paard soms ver te zoeken maar engelese dresuur is heus niet slecht anders hadden ze er geen olympische sport van gemaakt. maar alle respect voor jou dat jij het zo met je paard wil doen maar er zijn dus ook mensen die effe 10 keer zo hard met bit rijden en vervolgens zich voordoen als ow ik ben zo lief voor mijn paard. dit moest er even uit