bitloos met nevzorov(de waarheid!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eef_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:20

Arabesk schreef:
Zoals velen onder ons reed ook N. eerst met bit. De bit-foto komt uit de tijd dat hij nog met bit reed. Hij komt daar ook openlijk voor uit.

Wie goed zoekt in mijn oude berichten ziet ook dat ik ergens nog aanraad dat een paard dat z'n stal smerig maakt het beste in een stand gezet kan worden :+.

Laatst werd ik gemaild door iemand dat er ergens nog een foto van mij op i-net zwerft dat ik met bit rij, ik moest 'm maar snel weghalen. Toen zei ik 'waarom?'

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd ;-)

je kunt hem wel verdedigen maar deze foto's zijn niet voor niks gevonden. even over je profiel ik vnd het allemaal erg heftig wat erop staat mijn pony word gewoon met watertrensje en heb nou niet het idee dat ik hem mishandel hoor de ergste gevallen staan er wel weer op. ik vind dat ze gewoon iedereen moet respecteren en natuurlijk doe je een dier niet express pijn! iedereen heeft respect en bij sommigen mensen met paarden is dat respect voor het paard soms ver te zoeken maar engelese dresuur is heus niet slecht anders hadden ze er geen olympische sport van gemaakt. maar alle respect voor jou dat jij het zo met je paard wil doen maar er zijn dus ook mensen die effe 10 keer zo hard met bit rijden en vervolgens zich voordoen als ow ik ben zo lief voor mijn paard. dit moest er even uit

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:25

Uhhh ja...en wat is nou de bedoeling van dit topic???
weer een wellis nietes gedoe om wel of niet bit of bitloos???? :Z

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:32

Gaan we weer.....

En even voor degenen die nu menen dat je al die kunsten niet pijnloos en geweldloos kan aanleren...

Dat kan dus heel prima. Zelfs door belonen. :+

quintusgl

Re: bitloos met nevzorov(de waarheid!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:38

en weer is er een "anti-bitloos" topic geboren..........zucht......

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:41

Wat zijn die anti bitloos types toch altijd weer gefrustreerd..... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:43

Hihi, ook bitloos zijn er getrickte paarden dus, leuk te weten maar ik had het altijd al gedacht.
Hoezo Quintusgl, de antibit topics zetten de wat jij noemt anti-bitloos-topics echt mijlenver op achterstand kwa aantal ;)
Er is geen ruiter met bit die out of the blue iemand aanvalt die zonder bit rijdt, de praktijk heeft geleerd dat het eigenlijk altijd andersom is. Je kan geen topic openen met een vraag over een bit of de hele BBB (BoktBitloosBrigade) komt langsfietsen met allemaal dezelfde standaardopmerking, n.l. dat dat bit de oud ijzerbak in moet :P

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:44

Ik ben niet anti bitloos, waarom zou ik, ieder zijn manier, maar vraag me steeds vaker af als ik zulk soort veel voorkomende topics zie wat de boodschap dan is.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:45

Tja Sul, bij mij mag het bit idd de oude ijzerbak in. :D
Ik mis er niets aan. En mijn paard al helemaal niet. :P

Mag ik nog even opmerken dat TS in haar profiel zegt dat ze een echte dressuurmiep is. Eentje die ook wel eens bitloos rijdt? Gewoon even een vraagje tussendoor. 8-)
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 10-03-09 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:46

Maar jij gaat niet tegen mij zitten schreeuwen dat ik mijn bitten moet omsmeden tot trouwringen :D en Twiggy dát is maar krekt het verschil ;)

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:47

Gelukkig schaar ik mij niet onder die mensen (BBB). Ik laat iedereen lekker rijden op de manier hoe ze willen rijden. Niets meer en niets minder. Valt me alleen op dat er al zoveel topics over zijn en denk dat in elk topic het weer over hetzelfde gaat, bit-rijders vs bitloosrijders (rij zelf trouwens beide voor het geval iemand mij een etiket opplakt) Wordt ik persoonlijk nogal moe van....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:50

Ik heb niks tegen bitloos rijden, alleen heb ik iets tegen die mensen die predikken dat dat de enige weg is.
Verder hebben we momenteel een menpaard die wordt klaargestoomd voor de wedstrijden, waar mijn lief elke week mee lest en aangespannen dressuur mee rijdt, dan mijn eigen die L2 loopt onder de man en B voor de wagen en nog onze ouwe logeertuiger die hier waarschijnlijk blijft, en waar manlief ook wat wedstrijdjes mee wil rijden. Tja, wij doen het met bit, een ander misschien niet maar ga me niet lopen aanvallen dat wij het zo fout doen, omdat we het met bit doen... ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:50

suleilitha schreef:
Maar jij gaat niet tegen mij zitten schreeuwen dat ik mijn bitten moet omsmeden tot trouwringen :D en Twiggy dát is maar krekt het verschil ;)

Zoals Dani eerder zei; ik heb ook albums vol met bit foto's :+ . En soms rij ik nog steeds op paarden van anderen met bit. Het zij zo, maar ik zeg wel heel eerlijk dat ikzelf inmiddels liever bitloos rij. En dat doe ik dan maar op mijn eigen paard, die het gelukkig prima hier op doet. ;)

Ik zal idd niet gaan roepen dat je je bitten moet omsmeden, welnee. ;)
Net zoals niemand mij hoeft te vertellen dat ik met bit moet gaan rijden. ;)
Dat maak ik (en jij) zelf wel uit.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:51

quintusgl:
Citaat:
Wordt ik persoonlijk nogal moe van....

Je paard ook aan je avatar te zien. :P

Over Nevzorov al dan niet bitloos is ook al genoeg geklad op bokt. ;)
Laatst bijgewerkt door randalinpony op 10-03-09 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:52

Precies, wij laten elkaar daarin in elkaars waarde, jij mij en ik jou. Maar zo zijn ze niet allemaal.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:52

Ik vind de topic titel al zo "aanvallent" laat ik maar zeggen, en dan bedoel ik vooral dat (de waarheid!) nogal storent.
Het lijkt er daardoor erg op dat bitloos rijden de waarheid, dus het enige juiste is en daar kan ik me behoorlijk aan ergeren, dat opplakken wat bepaalde mensen vinden dat moet.
Ik vind trouwens die tweede foto er helemaal niet zo onvriendelijk uitzien hoor.
Hij geeft een teken en het paard doet wat er van hem gevraagt word, wat is daar zo erg aan??

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:54

suleilitha schreef:
Precies, wij laten elkaar daarin in elkaars waarde, jij mij en ik jou. Maar zo zijn ze niet allemaal.

Maar dat is andersom ook, sul. Ook ik word regelmatig aangevallen door bepaalde bitrijders. ;)
En dan heb ik het nog niet over de anti-natural brigade, maar da's weer een andere discussie. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:55

Nee Onassa, het ging erom dat ook Nevzorov niet zo "bitloos" is dan wat ons wordt wijsgemaakt ;)

Twiggy2008

Onassa, ik vat het net andersom op, zeker gezien het feit, dat TS zichzelf als 'dressuurmiep' omschrijft in haar profiel. ;)
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 10-03-09 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

randalinpony

Die waarheid heeft een geschiedenis.

Nevzorov heeft een eigen 'school' opgericht met bijbehorend forum, waarop de bitgebruiker verkettert wordt.
Dat op het moment dat dit soort fotos opduiken, mensen dan een hmmmm-reactie geven is niet zo gek.

Maar zoals Arabesk al zei, mensen mogen van mening veranderen.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:57

suleilitha schreef:

Dat is juist wat me stoort aan de discussies op de forums tussen bitloos en bit............het met modder gooien naar elkaar......laat elkaar lekker in z'n waarde en de dingen doen waar men zich goed bij voelt.

Randalinpony: zo baas zo paard.......;-)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:58

Het was dus meer sarcastisch bedoelt de topic titel.
Maar dan nog...wat maakt het toch uit wat een ieder doet.
Ken die hele vent niet hoor, maar zo te zien kan hij wel rijden, dus wie ben ik om daar dan over te oordelen.
Het word vaak alleen zo snel een hetze over al dan niet met bit rijden en dat snap ik niet.
De een wil dit, de ander dat....nou prima toch??

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:00

quintusgl schreef:
Dat is juist wat me stoort aan de discussies op de forums tussen bitloos en bit............het met modder gooien naar elkaar......laat elkaar lekker in z'n waarde en de dingen doen waar men zich goed bij voelt.

Precies, dat bedoel ik dus ook, dus....laat deze meneer huppeldepup ook eens als hij wil met bit rijden.
Je weet sowieso niet wat de reden is waarom hij dat al dan niet doet.
Leven en laten leven.... ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:01

Tja, maar als we elkaar in onze waarde willen laten, laten we dan eens stoppen met het starten van dit soort stemmingmakende topics, zou ik zo zeggen...... :+

Die foto is overigens oud, van zijn bit periode. Hij rijdt tegenwoordig echt zonder bit. ;)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:02

Heel goed idee Twiggy, dit soort topics heeft niet echt toegevoegde waarde is ook mijn idee.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:03

Twiggy2008 schreef:
Tja, maar als we elkaar in onze waarde willen laten, laten we dan eens stoppen met het starten van dit soort stemmingmakende topics, zou ik zo zeggen...... :+

Dat is wat ik bedoelde in mijn 1e post ;-)