Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind het alleen maar beter, mooi lika lekker voor me zelf..
Denise schreef:Ik voerde toen maar 2 dagen in de week dus ik ging wel vaker. Dat andere meisje zei ook vaak af, dan deed ik het ook maar al te graag. Nu voer ik ze 3 keer in de week en ik ga er in het weekend ook altijd heen, heerlijk
Maar je betaalt dus om de stal uit te mesten?

xkmmtjeee schreef:ik verzorgde samen met iemand anders ook Lika.
maar zei is gestopt omdat het '' niet klikte ''
maar wat ik denk is dat ze niet meer durfde te komen, omdat ik erg boos op
d'r ben geworden omdat ze Lika helemaal niet goed reed. ze was veel te streng.
en ik heb het ook tegen de eigenaren gezegt en sinds dien niet meer geweest.
maarja schijt!ik vind het alleen maar beter, mooi lika lekker voor me zelf..
maar ik kocht ook dingen voor lika, ze zei dat ze dat ook zou doen maar kwam niks van.
nou oke moet ze ook zelf weten. maar ze gebruikte wel steeds mijn dingen! ( lag ook gewoon spullen van lika zelf )
nou rijd er ook nog iemand bij lika maar op een ander paardje, maar ik moest ook zelf de 2 stallen doen.
nou gaf ik daar niks om, maar ik vond ht wel raar dat ik het '' elke '' keer moest doen en die ander niet
nu heb ik het er gewoon met dat meisje over gahad en nu doen we omstebeurt de stallen.
mooi opgelost dus
_Lotteke schreef:oei, dit begint met klein en word erger,
op een gegeven moment zou je ook op andere dagen willen of
eens langs komen en dat mag niet enz. enz.
ik zou het nooit zo doen, hier komen problemen van meestal
_helga_ schreef:wij verzorgen 13paarden met 6mensen. en dat gaat supper samen! we doen alles samen.!
hahaha
anouuk1994 schreef:_helga_ schreef:wij verzorgen 13paarden met 6mensen. en dat gaat supper samen! we doen alles samen.!
woow maar dat zijn der ook wel een stukje meerhahaha
maar dat lijkt me idd wel erg leuk maar dan kan je bijv ook samen wandelen of rijden of iets
en met 1 paard kan je niet echt tegelijkertijd rijden/wandelen ofzo haha
PriscaZ schreef:Het nadeel van verzorgpaarden is natuurlijk dat de eigenaar beslist. Ik denk dus dat het weinig nut heeft om de andere verzorgster aan te spreken, je zult naar de eigenaar moeten als je dit aan wilt geven. Het is dan aan hen om te beslissen of ze er iets aan gaan doen.
Ik snap natuurlijk wel dat je ermee zit, maar ik denk dat dat de enige manier is om dit op te lossen.
AlicavR schreef:Nee daar ben ik het niet mee eens.
Een paard heeft gewoon 1 verzorger nodig, daar kan het paard dan een hechte band mee opbouwen.
dan poets ik hem

mirka1994 schreef:Ik verzorg een paardje die ik twee jaar elke dag heb gedaan, en vind het al moeilijk om haar nou weer te moete 'dele' met de eigenaresse laat staan een andere verzorgster! Het probleem is dat er altijd meningsverschillen zijn en blijven. Iedereen wil het op zijn eigen manier doen. Maar als jullie het samen doen waar is de eigenaresse dan? Ken je niet proberen het paard over te nemen of duidelijke afspraken te maken met de andere verzorgster en eigenaresse? of een paa keer samen gaan om elkaar te leren kenne en te kijken hoe de ander het doet?