dan snap ik niet dat er teugels aan een hoofdstel zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pletje123 schreef:xx_Irisje schreef:Op eigen benen lopen doet ie altijdmijn benen gebruikt hij echt niet.
Volgens mij heb je nog een aantal lessen rijtechniek nodig of je zou misschien beter op kunnen letten tijdens de lessen![]()
LadyLynn schreef:ik vind het wel knap dat als jij jou binnenteugel compleet los laat en je binnen been eraan legt dat hij stelling naar binnen loopt![]()
dan snap ik niet dat er teugels aan een hoofdstel zitten :P
nickyu schreef:LadyLynn schreef:ik vind het wel knap dat als jij jou binnenteugel compleet los laat en je binnen been eraan legt dat hij stelling naar binnen loopt![]()
dan snap ik niet dat er teugels aan een hoofdstel zitten :P
die zitten er iig niet om via een binnen teugel je paard
in een stelling te trekken ...
zoals anderen ook al zeggen
stelling verkrijg je door binnen been en toe/mee geven met buiten teugel
(zodat je paard ook daadwerkelijk kan inbuigen )
binnen teugel doet (als het goed is ) helemaal niks
LadyLynn schreef:oke... miss dan even op google opzoeken of iets, maar 'op eigen bene lopen' is een uitdrukking die menig paardenmens gebruikt![]()
tis niet dat als een paard niet op zn eigen benen loopt hij bij zn ruiter op zn rug gaat zitten hoor
LadyLynn schreef:[ zou je alsjeblieft mijn vorige commentaren nog is door willen lezen, want dat is juist wat ik de hele tijd duidelijk probeer te maken

had niet op de naam gelet slechts op de tekst