Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:@ casperrr: Rij jij bitloos of met bit?
En waarom heb je het voor jezelf liever apart?
FahyaFemke schreef:maar ik snap het toch niet helemaal
want waarom mag dan wel de een met sporen, en de ander niet?
daar komen toch ook geen sprookjes uit van: jaa die won omdat die sporen draagt... of met of zonder zweep?
dus waarom dan wel moeilijk of met of zonder bit
FahyaFemke schreef:maar ik snap het toch niet helemaal
daar komen toch ook geen sprookjes uit van: jaa die won omdat die sporen draagt... of met of zonder zweep?
Lielle schreef:FahyaFemke schreef:maar ik snap het toch niet helemaal
lees dan voor de gein eens de vragen aan juryleden hier op bokt, of de wedstrijdverslagen. De meest krankzinnige redenen komen langs waarom iemand te weinig punten zou hebben gekregen.
Daan_Ordeal schreef:Randy is is wel mogelijk om bitloos dezelfde oprichting te krijgenJij vind S&T misschien mooi, ik krijg er de kriebels van!
Lielle ik bedoelde eigelijk dat de bitruiters misschien wel gaan klagen als een bitloze combi hogere punten krijgt, maar dat bergeep je denk wel
Daan_Ordeal schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon liever zie dat een paard bitloos gereden wordt omdat ik er van overtuigd ben dat het prettiger is voor het paard. Ik heb het eea aan artikelen gelezen over de inwerking van het bit in de paardenmond en ben bezig met het boek Metaal in de mond. S&T neemt erg veel ruimte in beslag en werkt natuurlijk nog veel scherper in dan bijvoorbeeld een dubbelgroken trensje. Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen, maar voor interessante artikelen verwijs ik je graag naar de site in mijn onderschrift