Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dan kijkt ze meer van, zo je verdiende loon trustHim schreef:die van mij checkt ook of ik er nog ben, soms zzelfs door even schuin om te kijken
)
), tenzij hij een gekke bui had en moest crossen, dan gingen ze strak gespitst naar voren.
love_shyboy schreef:een paard heeft erg goede oren, dus als ze naar voren gericht zijn, kan hij ons nog goed in de gate houden. het beste is oortjes naar voren, dan heeft hij er plezier in, en je zit al op zijn rug, dus de minste beweging voelt hij al, dus oren naar achteren is nieteens nodig. normaal gesproken hoort een paard zijn oren naar voren te hebben, en af en toe een beetje ermee te draaien.

Geef mij maar een geconcentreerd paard met z'n oren wat opzij.

Als de paarden die ik tot nog toe gereden heb helemaal geconcentreerd waren, liepen ze zo. Mijn merrie die graag jollig doet en alles ziet wat rondom haar gebeurt, heeft geregeld die oortjes naar voren. Tot ik haar helemaal voor me gewonnen heb (dan loopt ze ook zalig) dan heeft ze haar oren naar mij gericht.
Mik_ schreef:Volledig afhankelijk van het paard.
Ik heb bij de pony die ik toen reed het liefst dat ze naar de zijkant stonden, dan was ie bij mij. Met die van mij als ze naar achter staan luistertie naar mij, en naar voren dan issie vaak lekker te rijden, idd lekker voorwaarts.
De pony had ik ze liever niet vooruit, dan ging ie namelijk stieren
"

lui, niet attent en alles gezien gehoord en gevoeld behalve mijn hulpen 
zo grappig om te zien
Thuis hangen ze ontspannen naar op zij.
love_shyboy schreef:een paard heeft erg goede oren, dus als ze naar voren gericht zijn, kan hij ons nog goed in de gate houden. het beste is oortjes naar voren, dan heeft hij er plezier in, en je zit al op zijn rug, dus de minste beweging voelt hij al, dus oren naar achteren is nieteens nodig. normaal gesproken hoort een paard zijn oren naar voren te hebben, en af en toe een beetje ermee te draaien.
Muisbal schreef:Op en neer flappende oortjes