1ste x hoofdstel om, hoe reageerde jou'n paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Re: 1ste x hoofdstel om, hoe reageerde jou'n paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:56

Ben ik dan de enige die mijn 2,5 jarige nog niet longeert? Ik leer dr al wel wat de stemhulpen (stap, draf, gaop, terug) zijn maar ze loopt nog lekker rond en rechtuit in de bak! Ik vind het nog veel te vroeg om haar al te belasten op de cirkel..in mijn ogen voegt het ook nog niet zoveel toe? Laat dr eerst maar eens snappen wat ik bedoel met mijn stemhulpen en dan hangen we er straks wel een keer een touwtje aan...

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 17:08

nee je bent echt niet de enige hoor die nog niet longeert. er lopen genoeg topics hierover, gebruik maar eens de zoekfuntie. iedereen heeft verschillende meningen over het longeren van een 2 en een half jarige. mijn mening is dat 1x per week ff 10 min a een kwartier op een grote cirkel longeren echt geen kwaad kan. als ik kijk naar die van mij, heeft ze er lol in en de aandacht die ze krijgt vind ze geweldig. ik laat haar ook nog niet galoperen aan de longe. gewoon wat overgangen. dit is ff niet ontopic, maar heb deze topic zelf geopend dussss kon het niet laten even op je te reageren jeanine 84

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:09

Oh maar das goed hoor dat je erop reageerd Knipoog en 1x 10min kan idd geen kwaad..maar ik doe het nog niet omdat ik bang ben dat ik straks te snel wil gaan vandaar Lachen

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 17:13

ja oke, dat moet ik ook bekennen dat dat nog moeilijk voor mij gaat worden, ik zou mezelf ook streng gaan toespreken volgend jaar als ze bijna 3 is!!