Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marchador schreef:Kir_Ples schreef:Ach digitaal rijtechnisch commentaar geven gaat toch niet, als ik een foto plaats waar ik me handen meer moet dragen dan zie ik dat zelf ook wel.
Maarja waar moet je anders commentaar op geven?
Ik bedoel maar we moeten wel rijtechnisch commentaar geven, anders word je reactie verwijderd...
Dit wilde ik ook schrijven. Je moet bij HAW rijtechnisch commentaar geven anders wordt je reactie verwijderd.
In de lessen leer ik om mijn tenen naar voren te laten wijzen, zolang het geen kapstokken zijn en ik ontspannen zit is het prima.
) maar toen voelde het alsof ik met mijn hakken helemaal naar buiten reed 

Thanks, is heb die boeken ook gelezen.
(want wij zijn óók in beweging). 
) dat ik zonder been contact rij, of met licht contact, lichte en zwaardere hulpen kan geven, etc, enkel met wat kapstokvoetjes.
Bovendien vind ik dat ik ze keurig heb
Suzzy_3 schreef:Ik denk toch dat het belangrijk is om erop te blijven hameren van die tenen naar binnen te draaien.
Stel dat beginners dat nie aangeleerd krijgen, en leuk met een tenen ver naar buiten blijven rijden, en later met een spoortje gaan rijden. Arm paardjes, dat zit je toch constant te prikken...
En ik weet ook wel waarom ik met mijn tenen naar binnen rij. Als eens met je tenen achter een paal blijven hangen? Is nogal zeer pijnlijk...