Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ikke20 schreef:zo denken hun erover als je losrijd
noem hem zelf echt geen 'maar'fries
ben veel te blij met hem en heb er zelf bewust voor gekozen
Als je je zo k*t voelt dat je met zo'n ras wedstrijd rijd, waarom doe je het dan in godsnaam nog? Of wil je gewoon aandacht dan...
WesseLady schreef:@Urielle, bij jou telt het niet, jij hebt een dressuurpaard. Neem toch aan dat die van jou het allemaal zelf doet, dat je nooit ergens voor hoeft te trainen en altijd dikke punten rijdt?
En ze doen het leuk ook
Vind wel leuke dieren om in de ring te zien maar voor mij zijn ze te grof. (lees: je ziet me niet zitten op een fries gezien mijn lengte én smalle bouw, krijg je zo het "waar gaat dat paard met dat meisje naar toe" effect
) pharagirlke schreef:Minder zeuren en meer rijden.
Nee hoor, mijn tuiger is voor mij toevallig wel echt de beste! WesseLady schreef:pharagirlke schreef:Minder zeuren en meer rijden.
![]()
@Urielle, ohh, handig, zulke knopjes! Nu wil ik ook een dressuurpaard, weet het zeker!Nee hoor, mijn tuiger is voor mij toevallig wel echt de beste!
Urielle schreef:WesseLady schreef:@Urielle, bij jou telt het niet, jij hebt een dressuurpaard. Neem toch aan dat die van jou het allemaal zelf doet, dat je nooit ergens voor hoeft te trainen en altijd dikke punten rijdt?
Ja, ik druk op het groene knopje voor sb en op het rode knopje voor een appuyement en dan doet ie het gewoon![]()
Ikke, ik denk echt dat dat meevalt hoor. Er lopen ikweetniethoeveel Friezen mee op wedstrijd!
Er zitten er soms wel zes in mijn rubriek!

pharagirlke schreef:Zonde dat je zo rot reageert. Ik heb ook "een dressuurpaard" maar ik zet er mijn kop op dat ik minstens zoveel problemen heb gehad als jou. Leuk dat je andere mensen verwijt vooroordelen te hebben terwijl je er zelf evenveel hebt. Zeker dat je jezelf niet aan het uitlachen was (alsin; dat je dácht dat ze je uitlachtte)
Zonde dit soort topics
Urielle schreef:Ja, ik druk op het groene knopje voor sb en op het rode knopje voor een appuyement en dan doet ie het gewoon
Wanted2003 schreef:Waarom toch altijd maar rijden tegen vooroordelen van anderen, je rijdt toch voor jezelf?Altijd maar weer die discussies over Z ponys of paarden,tinkers,fjorden,KWPNers,net zadelmakken,jonge paarden,oude paarden,dure paarden,goedkope paarden,

Redrumfox schreef:Wat een onzin wordt hier gepost zeg.. laat haar toch lekker gelukkig zijn.