Topics mogen nu geloof ik allemaal 500 pagina's zijn! Ik ga hete even checken want ik zag het ergens langskomen
Hmmm.... hoe wil je een boekje maken als hier de meningen al van elkaar verschillen? Ik denk dat zo'n boek zelfs gevaarlijk kan zijn. Adviezen geef je aan de hand van wat je ziet bij een combinatie, die kunnen niet al vaststaan in een boek.
Anne_mieke88
Geplaatst: 22-03-13 12:15
diegene die een stukje voor in het boek schrijven kunnen aan de hand van het boekje ergens naar verwijzen. Bijvoorbeeld... Piendutje die is moe van elke keer herhalen en typen etc...dan zegt ze kijk maar in het stuk wat ik heb geschreven in artikel 1.2 ik ga het niet nog een keer typen... zoiets En dit gaat dan niet over de combinaties...maar de basis beginselen van elk paard..
Ik denk dat daar al genoeg boeken over zijn. Maar advies ergens over geven gaat gewoon niet in een boek, omdat niet iedere combinatie gelijk is. Goede instructie is zeer belangrijk en dat word hier wel een beetje vergeten.
Mensen zijn heel gemakzuchtig en denken dan wel dat ze het kunnen met een simpel boekje of tips via internet... ik weet wel zeker dat dat niet kan. Ja je kan verbeteren omdat je meer informatie tot je neemt en meer weet hoe dingen werken, maar is absoluut niet vervangbaar voor goede instructie.